// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

استودیو Massive شرکت یوبیسافت کماکان در حال کار کردن روی بازی Avatar است

استودیو Massive Entertainment که متعلق به شرکت یوبیسافت است، کماکان در حال کار کردن روی بازی Avatar است.

پس از آن‌که در سال ۲۰۱۷ بازی Avatar Project معرفی شد، دیگر خبر خاصی از سوی شرکت Ubisoft از این بازی و فرایند ساخت آن نبوده است. اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کارکنان استودیو Massive Entertainment که زیرمجموعه یوبیسافت است، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این بازی هنوز هم در حال توسعه است اما اجازه‌ی انتشار اطلاعات آن را ندارد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های وی را مطالعه می‌کنید:

بازی Avatar یک پروژه‌ی بزرگ است که در استودیو Massive Entertainment تیم مختص‌به‌خود را دارد و این تیم در حال عضوگیری بیشتر نیز است تا بتواند به‌شکلی شایسته روی بازی کار کند. کار کردن روی این بازی هیچ تاثیری روی تیم توسعه و پشتیبانی بازی The Division و در کل سایر طرح‌ها و اهداف ما ندارد. ما به موفقیت‌هایی که تیم توسعه The Division به‌دست آورد افتخار می‌کنیم و همچنین از جامعه‌ی گیمرها که با پشتیبانی‌های خود ما را یاری کردند، متشکر هستیم. بسیار مشتاق هستیم تا هرچه زودتر اطلاعات بیشتری را از بازی آواتار در اختیار شما قرار بدهیم.

تاریخ اکران فیلم Avatar 2 برابر است با ۱۷ ماه دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) و منطقی به‌نظر می‌رسد اگر هرگونه معرفی و خبر جدید از بازی Avatar در ارتباط با اکران فیلم باشد. سه فیلم دیگر نیز از مجموعه آواتار برای سال‌های ۲۰۲۳، ۲۰۲۵ و ۲۰۲۷ در نظر گرفته شده‌اند که همگی در ماه دسامبر اکران خواهند شد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده