نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رمدی در کنار DLC جدید Control سه بازی دیگر در دست ساخت دارد

استودیو Remedy Entertainment تأیید کرد که درحال‌حاضر سه بازی جدید در دست ساخت دارند که شامل بازی آنلاین و چندنفره این استودیو درکنار یک عنوان معرفی نشده خواهد بود.

این‌ خبر در خلال جدیدترین گزارش مالی استودیوی رمدی منتشر شده که براساس آن، ترو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیرکل این شرکت اظهار داشته که مجموع درآمد رمدی در سال ۲۰۱۹ به ۳۱.۶ میلیون یورو رسیده است. افزایش قابل‌توجه درآمدهای این استودیو، در پی موفقیت‌های بازی شوتر و ماوراء طبیعی Control در سال ۲۰۱۹ حاصل شده است.

ویرتالا درباره برنامه‌های آینده‌ی این استودیو مجدداً تأیید می‌کند که تیمی از توسعه‌دهندگان رمدی مشغول ساخت دو بسته الحاقی جدید و پولی برای بازی Control هستند که هردوی آن‌ها در سال جاری میلادی منتشر خواهند شد. ضمن اینکه سه تیم مستقل دیگر نیز مشغول توسعه پروژه‌های مربوط‌به خود هستند.

اولین مورد، به بخش داستانی و تک‌نفره بازی شوتر اول شخص CrossFireX از استودیوی کره‌ای اسمایلگیت اینترتینمنت (Smilegate Entertainment) مربوط می‌شود. این مجموعه که در چین و سایر کشورهای جنوب شرق آسیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این‌بازی تا پایان این سال، برای کنسول ایکس‌ باکس 360 نیز منتشر شد. دومین بازی جدید رمدی، درحال حاضر با نام Vanguard شناخته شده و قبلاً هم توسط این استودیو به آن اشاره شده بود. فرایند توسعه بازی Vanguard با هدف ارائه‌ی تجربه آنلاین و چندنفره‌ی این استودیو آغاز شده و قرار است «شماری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی‌های رمدی» را در خود جا دهد. ویرتالا تأیید می‌کند که این پروژه‌ی به‌خصوص، درحال حاضر به مراحل اولیه‌ی آزمایش رسیده و یک نسخه قابل بازی از آن موجود است.

Remedy

اما سومین بازی رمدی هنوز معرفی نشده و تنها چیزی که آن می‌دانیم، این است که این بازی، «براساس برند بازی‌های خود این استودیو» ساخته شده و «فرایند توسعه آن به خوبی دنبال می‌شود.»

هنوز هیچگونه اطلاعات دیگری دررابطه با این بازی ناشناخته منتشر نشده است، اما باتوجه به اینکه رمدی سال گذشته حق نشر بازی‌های Alan Wake را از مایکروسافت پس گرفت، بسیاری از طرفداران براین عقیده هستند که احتمال بازگشت این کاراکتر در قالب یک بسته الحاقی برای بازی Control نیز وجود دارد. صرف‌نظر از اینکه نهایتاً چه اتفاقی در این خصوص خواهد افتاد، باید گفت که براساس اعلام استودیوی رمدی، این بازی به همراه Vanguard آماده‌ی ورود به مرحله پیش تولید است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده