نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار بازی Gwent برای اندروید اعلام شد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد با انتشار تریلر کوتاهی از زمان انتشار بازی Gwent: The Witcher Card Game به اندروید پرده برداشت.

بازی Gwent در ابتدا به‌عنوانِ یک مینی‌گیم سرگرم‌کننده در بازی The Witcher 3: Wild Hunt معرفی شد و به قدری موفق عمل کرد که استودیوی CD Projekt Red با افزودن ویژگی‌های تازه آن را به‌شکل اثری مستقل با نام Gwent: The Witcher Card Game در دسترس کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار داد. این بازی پیش‌تر برای کنسول‌ها، کامپیوتر و iOS منتشر شد و حالا در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که کاربران اندروید نیز به‌زودی قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

استودیوی سی‌دی پراجکت در اطلاعیه‌ی مطبوعاتی روز گذشته اعلام کرد که بازی Gwent در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۴ مارس ۲۰۲۰) به دستگاه‌های اندرویدی راه خواهد یافت و می‌توان آن را به رایگان از گوگل پلی دریافت کرد. با اینکه این بازی رایگان است، اما دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود که امکان تهیه‌ی بسته‌های کارت و لوازم تزئینی دیگری را با برای بازیکنان فراهم می‌کند. البته اگر بخواهید سریعاً در بازی پیشرفت کنید، به بسته‌های کارت نیاز خواهید داشت.

افزون‌بر این، توسعه‌دهنده‌ی بازی اعلام کرد که پیش ثبت‌ نام Gwent: The Witcher Card Game آغاز شده است و اگر حالا اقدام به انجام این کار کنید، به‌هنگام انتشار بازی صاحب آواتار Imperial Golem خواهید شد. شما می‌توانید بازی Gwent را درحال‌حاضر روی ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ، کامپیوتر و iOS تجربه کنید یا تا سال آینده برای تجربه‌ی نسخه‌ی اندروید آن منتظر بمانید. تریلری برای نمایشِ زمان انتشار بازی Gwent منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده