نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

پروژه جدید سازنده Stardew Valley دنیای یکسانی با این بازی دارد

استودیوی ConcernedApe، سازنده بازی موفق Stardew Valley، اعلام کرد که در حال کار روی پروژه‌های جدیدی است که جهان و دنیای مشابه و مرتبطی با بازی قبلی خود دارند.

در دنیای مدرن امروزی که زندگی انسان‌ها سراسر از تکنولوژی احاطه شده و روزبه‌روز با سرعت فراوان به‌سمت ماشینی‌شدن در حرکت است، دور شدن از این وضعیت ترسناک و بی‌روح می‌تواند آرزوی بسیاری باشد. تنها ساخته اریک بارون به بهترین و لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن مسیری هموار برای رسیدن به این خواسته اکثریت را فراهم کرده است. به همین دلیل هم بازی شبیه‌ساز زندگی روستایی و کشاورزی Stardew Valley پس از انتشار در سال ۲۰۱۶ برای پی سی و مدتی بعد برای سایر پلتفرم‌ها توانست به‌سرعت رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرده و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مستقل تبدیل شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که محبوبیت بالای بازی تاحدی بود که باعث شد حتی ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا، اعلام کند که بازی Stardew Valley به‌زودی در وسایل‌نقلیه تسلا قابل اجرا خواهد بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد استودیوی ConcernedApe، سازنده بازی Stardew Valley پس از حدود چهار سال از عرضه این بازی، در حال کار روی پروژه‌های تازه‌ای است. بارون در حساب رسمی توییتر استودیوی خود در جواب سؤال یکی از طرفداران درخصوص اینکه آیا بازی جدیدی از دنیای Stardew Valley ساخته خواهد شد یا خیر، چنین پاسخ داد:

بله. من در حال کار روی چندین پروژه جدید هستم. یکی از آن‌ها در جهان بازی Stardew Valley جریان دارد، اما کشاورزی نیست. سایر پروژه‌ها نیز درحالیکه از دنیا و محیط آن‌ها اطمینان ۱۰۰ درصدی ندارم، اما به‌نحوی به Stardew Valley مرتبط خواهند بود.

با وجود اینکه صحبت‌های بارون این مفهوم را می‌رساند که هیچکدام از پروژه‌‌های آینده استودیوی ConcernedApe دنباله مستقیمی از Stardew Valley نیستند، اما این به این معنی هم نیست که قرار است جهان این بازی به این زودی‌ها کنار گذاشته شود.

مدتی پس از اینکه این استودیو در حساب توییتر خود چنین خبری را اعلام کرد، از طرفداران خود فارغ از اینکه چه پروژه‌ای در حال ساخت است، تقاضا کرد آرامش خود را حفظ کنند:

من دوست دارم هرآنچه را به‌صورت طبیعی به من الهام می‌شود بدون هیچ توقع و فشاری بسازم. من خودم را محدود به ساخت بازی خاصی نمی‌کنم و تمایل دارم اثری را بسازم که خودم از آن لذت ببرم، راضی باشم و بتوانم هنرم را ازطریق آن نشان دهم. اگر محصول نهایی محبوب شود، باعث خوشحالی خواهد بود ولی تنها هدف و تمرکز من این نیست.

بااینکه به‌نظر می‌رسد هنوز زمان زیادی به معرفی بازی جدید استودیوی ConcernedApe باقی مانده است، اما اگر اثر بعدی نیز بتواند حتی به نصف محبوبیت Stardew Valley برسد، می‌توان آن را بازی موفقی خطاب کرد. اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا خاطرات خود از آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده