// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Company of Heroes تا Labyrinth Legend

این هفته از بازی نقش‌ آفرینی و جذاب Cryptract گرفته تا دو بازی Lucid Adventure و Dadish را برای اندروید و iOS داریم.

 در هفته سوم بهمن ماه، شاهد عرضه بازی‌های متنوعی برای کاربران موبایل هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی هستید، بازی اندروید و آیفون Lucid Adventure می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین بازی آیفون و اندروید Kick-Flight هم نبردهای هیجان‌انگیز و سرعتی را ارائه می‌دهد. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته سوم بهمن ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Alley

Alley

در جریان بازی Alley، بازیکن در یک هزارتو عجیب و تاریک قرار می‌گیرد. ازاین‌رو باید راه خود را بدون اینکه با موانع برخوردی داشته باشید، پیش ببرید. هرقدر که بتوانید بیشتر زنده بمانید و قدم‌های بیشتری را بر دارید، امتیاز بهتری را کسب می‌کنید.

دانلود بازی Alley

Battlecraft

Battlecraft

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین تاکتیکی هستید، Battlecraft: Tactics Online می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی بازیکن قادر به کسب بیش از ۲۰ قهرمان مختلف است و نبردها سرعت بسیار بالایی دارند.

دانلود بازی Battlecraft: Tactics Online

Book of Demons – Tablet Edition

Book of Demons – Tablet Edition

Book of Demons یک بازی سیاه‌چاله محور است که در جریان آن بازیکن در جریان سیاه‌چاله‌های مختلف، باید با موج‌های متعددی از آرک‌دمون‌ها مقابله کند. یکی از ویژگی‌های خوب بازی، ساختار سیاه‌چاله‌ها است که به‌صورت تصادفی در اختیار مخاطب قرار داده می‌شود.

دانلود بازی Book of Demons

Castle Rumble

Castle Rumble

تیم سازنده Unbroken Soul با ساخت بازی Castle Rumble سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را ارائه دهد. Castle Rumble یک بازی روگ‌لایت بی انتها است که باید قلعه خود را از تهاجم خوک‌ها نجات دهید.

دانلود بازی Castle Rumble

Color Ball Defender

Color Ball Defender

در جریان بازی Color Ball Defender، شما محافظ توپ‌های رنگی هستید. ازاین‌رو باید جلوی حمله کردن دشمنان را بگیرید و نگذارید وارد دایره قرمز رنگ شوند. اگر این اتفاق رخ دهد، توپ‌های رنگی شما از بین می‌روند.

دانلود بازی Color Ball Defender

Company of Heroes

Company of Heroes

Company of Heroes را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های استراتژی دانست که تجربه‌ی بسیار خوبی از جنگ جهانی دوم را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده است. در جریان هفته سوم بهمن ماه، شاهد عرضه شدن Company of Heroes برای کاربران موبایل هستیم تا بتوانند این بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

دانلود بازی Company of Heroes

Cryptract

Cryptract

در بازی Cryptract، بازیکن در نقش یکی از ارباب‌های سرزمین The Empire of Guilsania قرار می‌گیرد. روزی از روزها، هیولاهای باستانی به سرزمین شما حمله می‌کنند. ازاین‌رو باید به‌واسطه‌ی ارتش خود به جنگ این هیولاها بروید و آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Cryptract

Dadish

Dadish

در جریان بازی Dadish، بازیکنان در نقش یک تربچه پدر قرار می‌گیرند که در آخرین جمع‌آوری سبزی‌ها، بچه‌های خود را گم کرده است. ازاین‌رو باید تلاش کنید تا تربچه پدر بتواند فرزندان خود را پیدا کند.

دانلود بازی Dadish

Galactic Conflict 2

Galactic Conflict 2

بازی Galactic Conflict 2 سعی دارد با ارائه کردن نبردهای دوبه‌دو آنلاین، تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را در اختیار کاربرانی قرار دهد که علاقه‌مند به بازی‌های فضایی و استراتژی همزمانی هستند.

دانلود بازی Galactic Conflict 2

Hi-Ball Rush

Hi-Ball Rush

Hi-Ball Rush یک بازی بی انتها است؛ جایی‌که بازیکنان باید از مهارت‌ و سرعت عمل خود استفاده کنند تا شخصیت بازی را به بالاترین سطح ممکن برسانند. دراین‌میان موانع بسیاری طراحی شده است که با پیشروی در بازی، کسب امتیاز را برای کاربر بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌کند.

دانلود بازی Hi-Ball Rush

Kick-Flight

Kick-Flight

تیم سازنده Kick-Flight سعی کرده به‌واسطه‌ی محصول خود تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را از نبردهای چهاربه‌چهار دراختیار کاربران قرار دهد. در این بازی به‌صورت آزادانه می‌توانید در محیط‌های بازی پرواز کنید و وارد نبردهای مختلف شوید.

دانلود بازی Kick-Flight

Labyrinth Legend

Labyrinth Legend

Labyrinth Legend یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با المان‌های هک اند اسلش است که در جریان آن بازیکن وارد سیاه‌چاله‌های مختلف می‌شود. ازاین‌رو باید دشمنان سرسخت خود را از بین ببرید تا بتوانید در داستان بازی پیشرفت داشته باشید.

دانلود بازی Labyrinth Legend

Loop

Loop – The Distress Call

Loop – The Distress Call یک بازی دیالوگ محور است. در این بازی بازیکن با انتخاب دیالوگ‌های مختلف و صحبت با شخصیت اصلی، او را راهنمایی می‌کند تا خط داستانی بازی را پیش ببرد.

دانلود بازی Loop – The Distress Call

Lucid Adventure

Lucid Adventure

در بازی Lucid Adventure، بازیکن در نقش جنگجو عالی رتبه‌ای قرار می‌گیرد که ناگهان قدرت و مهارت‌های خود را از دست می‌دهد. ازطرفی دشمنان به سرزمین شما حمله می‌کنند. ازاین‌رو وظیفه دارید به کمک قهرمان‌های مختلف، سرزمین خود را نجات دهید و یک بار دیگر به جنگجویی عالی رتبه تبدیل شوید.

دانلود بازیLucid Adventure

Mutatis

Mutatis

در جریان بازی Mutatis، بازیکن در سرزمینی به اسم موتاتیس قرار می‌گیرد. نکته جالب در مورد این بازی Shoot ‘em Up، این است که ساختار بازی باتوجه‌به وضعیت گوشی شما تغییر می‌کند. برای مثال اگر موبایل شما در وضعیت Dark قرار بگیرد، محیط بازی Mutatis هم تغییر پیدا می‌کند.

دانلود بازی Mutatis

Neonimo

Neonimo

Neonimo یک بازی پازل‌محور همزمانی است. دراینجا مخاطب باید با ساختن یک راه ارتباطی به پایگاه دشمن، او را شکست دهد. ازطرفی باید راه ارتباطی خود را به‌گونه‌ای بسازید که حریف نتواند به محوطه شما نفوذی داشته باشد.

دانلود بازی Neonimo

Poly

Poly

تیم سازنده Poly سعی دارد به‌واسطه‌ی محصول خود بازیکنان را به‌چالش بکشد. در این بازی ۲۰ مرحله با چالش بسیار بالا طراحی شده است که با کامل کردن هرکدام از آن‌ها، می‌توانید امتیاز خود را در لیدربرد جهانی بازی ثبت کنید.

دانلود بازی Poly

SEN: Seven Eight Nine

SEN: Seven Eight Nine

در SEN: Seven Eight Nine هیچ مورد آموزشی برای بازیکن درنظر گرفته نشده است، اما تعادل میان مراحل، موردی است که رفته رفته شما را به‌چالش می‌کشد. در این بازی کاربر باید الگوهای تغییر اعداد و رنگ‌ها را شناسایی و معمای هر مرحله را حل کند.

دانلود بازی SEN: Seven Eight Nine

Shadowgun War Games

Shadowgun War Games

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین تیراندازی هستید، می‌توانید به‌واسطه‌ی بازی رایگان Shadowgun War Games تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنید. همچنین تیم سازنده از حالت‌هایی مثل Capture the Flag یا Team Deathmatch استفاده کرده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی خوبی را کسب کنند.

دانلود بازی Shadowgun War Games

Sushi Factory – Slide Puzzle

Sushi Factory – Slide Puzzle

در بازی Sushi Factory – Slide Puzzle، محیطی را مشاهده می‌کنید که با سوشی‌های مختلف پر شده است و باید آن‌ها را به‌دست مشتری برسانید. ازطرفی معمایی در دل محیط قرار داده شده است که با حل کردن آن‌ها، می‌توانید سوشی‌های متنوع‌تری را آزاد کنید.

دانلود بازی Sushi Factory – Slide Puzzle

Tiny Dino

Tiny Dino

در هفته سوم بهمن ماه، شاهد عرضه شدن بازی های متنوعی هستیم. Tino Dino یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های هفته سوم است که تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد. در این بازی کاربر باید مراقب دایناسور کوچک باشد تا با موانع برخوردی نداشته باشد. دویدن و جاخالی دادن، تنها ابزارهای شما در بازی است.

دانلود بازی Tino Dino

Tofu Time

Tofu Time

Tofu Time یکی دیگر از بازی‌های سیاه‌چاله محور هفته سوم بهمن ماه است که ساختار و طراحی منحصربه‌فردی دارد. تیم سازنده ۱۰ قهرمان را برای کاربران درنظر گرفته است که می‌توانید ازطریق آن‌ها مراحل بازی را انجام دهید و امتیاز کسب کنید.

دانلود بازی Tofu Time

True Hero

True Hero

True Hero جزو آن دسته از بازی‌هایی است که مکانیسم گیم‌پلی ساده‌ای دارد و بازیکنان در کمترین زمان ممکن می‌توانند به ساختار بازی عادت کنند و لحظات سرگرم کننده‌ای را برای خود رقم بزنند.

دانلود بازی True Hero

Veritas

Veritas

بازیکنان در بازی Veritas تنها یک هدف دارند و آن هم این هست که حقیقت را کشف کنند و متوجه شوند که آیا اصلا فهمیدن اهمیت برای آن‌ها اهمیت دارد یا خیر. ساختار عجیب و متفاوت Veritas سبب شده تا بازیکن برای رسیدن به هدف انتهایی، مشغول تجربه‌ی بازی شود.

دانلود بازی Veritas

Who Is Awesome

Who Is Awesome

Who Is Awesome یک بازی تک‌نفره است که شامل مینی گیم‌های مختلفی می‌شود. در اینجا کاربر از میان یکی از چهار کاراکتر بازی، کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب و به رقابت با سه شخص دیگر می‌پردازد.

دانلود بازی Who Is Awesome


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده