نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ اکران تازه فیلم The Hunt اعلام شد

شرکت یونیورسال پس از فراز و نشیب‌های بسیار نهایتاً تاریخ اکران فیلم جنجال‌برانگیز The Hunt را اعلام کرد.

فیلم سیاسی هجو‌آمیز The Hunt (شکار) شرکت یونیورسال و استودیوی بلوم هاوس که پیش از اکرانش دچار جنجال شد، نهایتاً راه خود را به سینماها باز می‌کند و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳ مارس ۲۰۲۰) شاهد اکرانش خواهیم بود. این فیلم که برای اکران در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده بود، یک گروه از قشر مرفه را به تصویر می‌کشد که مردم عادی آمریکا را برای تفریح شکار می‌کنند. بااین‌حال، یونیورسال به دنبال تیراندازی گسترده در تگزاس، اوهایو و کالیفرنیا تصمیم به تعویق بازاریابی فیلم گرفت و در نهایت اکران آن لغو شد. پیش از لغو اکران آن، رئیس جمهور آمریکا در توییتر از فیلم «شکار» انتقاد کرد و بی‌آن‌که نامی از فیلم The Hunt ببرد، با پیام‌هایش «لیبرال‌های هالیوود» را هدف قرار داد. او یک روز پیش از تعویق اکران فیلم یعنی در تاریخ ۱۸ مرداد (۹ اوت) در این‌باره گفت:

فیلمی در آینده اکران می‌شود که با هدف آتش‌افروزی و ایجاد هرج‌ومرج ساخته شده است. آن‌ها خودشان خشونت‌آمیز رفتار می‌کنند و بعد دیگران را مقصر می‌دانند. آن‌ها نژادپرستان واقعی هستند و برای کشور ما بسیار خطرناک‌اند.

شرکت یونیورسال همچنین تریلر و پوستر جدیدی از فیلم The Hunt را منتشر کرده است که تریلر تازه‌ی آن را می‌توانید در یوتوب مشاهده کنید. این شرکت در کمپین تبلیغاتی فیلم هم از اتفاقات اخیر برای بازاریابی استفاده کرده است و عباراتی نظیرِ «بحث‌برانگیزترین فیلم سال» و «بحث‌برانگیزترین فیلم سال که تابه‌حال کسی آن را ندیده است» در میان عبارت‌های تبلیغاتی فیلم دیده می‌شود. فیلم «شکار» داستان ۱۲ غریبه را دنبال می‌کند که پس از بیداری از خواب در می‌یابند که ربوده شده‌اند تا در یک بازی توسط قشر مرفه شکار شوند. بتی گیلپین، هیلاری سوانک، جاستین هارتلی، اما رابرتس، ایمی مدیگان و گلن هاوتون از بازیگرانی هستند که در فیلم «شکار» نقش‌آفرینی می‌کنند و کراگ زوبل، کارگردان فیلم Z for Zachariah (ز مثل زکریا) و سریال The Leftovers (بازماندگان)، کارگردانی آن را انجام می‌دهد.

پوستر فیلم The Hunt / شکار

دیمون لیندلوف، خالق سریال‌های Lost (گمشده) و Watchmen (نگهبانان) و البته نیک کیوس، نویسنده‌ی سریال The Leftovers وظیفه‌ی نگارش فیلم The Hunt را برعهده دارند. استودیوی فیلمسازی Blumhouse که تولید فیلم‌های Get Out (برو بیرون)، The Purge (پاکسازی) و Paranormal Activity (فعالیت فراطبیعی) را در کارنامه دارد، تولید فیلم «شکار» را نیز انجام می‌دهد. ظاهراً تمام این مسائل به‌خاطر مشکل بازاریابی فیلم The Hunt اتفاق افتاده است؛ زیرا اولین تریلر فیلم به اثری اکشن و هجوآمیز اشاره نداشت. بااین‌حال، یونیورسال با انتشار تریلری تازه که لحن فیلم را بهتر مشخص می‌کند، شانس خود را باری دیگر امتحان کرده است. به‌هرشکل، تهیه‌کننده‌ی فیلم می‌گوید که حتی یک فریم از آن هم تغییر نکرده و این اثر همان چیزی است که پیش‌تر در معرض نمایش قرار گرفت. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده