// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Bulkhead Interactive قصد دارد به یک استودیوی AAA تبدیل شود

استودیوی سازنده‌ی بازی Battalion 1944 در حال استخدام افراد جدید است تا بتواند تبدیل به یک استودیوی رده اول یا به اصطلاح AAA شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Bulkhead Interactive که ساخت بازی‌هایی مانند Pneuma: Breath of Life ،Battalion 1944 و The Turing Test را در کارنامه‌ی خود دارد، اقدام به جذب نیروی بیشتر می‌کند. این آگهی در قالب پستی در توییتر منتشر شده است که در آن افراد جویای شغل‌های جدید را به جذب شدن در استودیوی AAA بعدی دعوت می‌کند. منظور از استودیوی AAA بعدی خودِ استودیو Bulkhead Interactive است. اخیرا این استودیو بازی The Turing Test را برای نینتندو سوییچ پورت کرده است. بخش‌هایی از آگهی این استودیو را در زیر مطالعه می‌کنید:

ما به‌سختی در حال کار کردن روی چند پروژه‌ی بزرگ هستیم که قرار است به‌مرور در طی چند سال آینده منتشر شوند. در مسیر تبدیل شدن از یک استودیوی مستقل به استودیویی AAA به ما ملحق شوید تا بتوانیم در کنار هم کیفیت کار خود را به‌شکلی خاص بالا ببریم.

این رویکرد برای تبدیل شدن به یک استودیوی AAA به‌دنبال موفقیت‌های اخیر استودیو و همچنین سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت اسکوئر انیکس است. برخی از این پست‌های شغلی شامل طراح مرحله، برنامه‌نویس کنسول، نویسنده خلاق و کارگردان هنری است.

The Turing Test

استودیو Bulkhead Interactive در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و کار خود را با ساخت بازی Pneuma: Breath of Life آغاز کرد که توانست امتیاز متاکریتیک ۶۳ را ازآن خود کند. بازی بعدی این استودیوی انگلیسی The Turing Test بود که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و امتیاز ۷۴ را در متاکریتیک ازآن خود کرد. قصد این استودیو برای تبدیل شدن به یک سازنده‌ی AAA قابل تحسین است. باید صبر کرد و دید که این استودیو در رسیدن به هدف خود تا چه میزان موفق عمل خواهد کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده