// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

عرضه Devil May Cry 5 در بازار از مرز ۳.۱ میلیون نسخه عبور کرد

کپکام به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از میزان نسخه‌های ارسالی بازی‌های خود اعلام کرده است که در جریان آن شاهد ارسال بیش از ۳.۱ میلیون نسخه از Devil May Cry 5 به بازار هستیم.

کپکام (Capcom) جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که مجموعه‌های نام آشنا و پرمخاطب زیادی دارد. در دو الی سه سال اخیر، این شرکت ژاپنی عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است و بازی‌های جدید کپکام توانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام اطلاعات تازه‌ای را از نسخه‌های ارسالی دو بازی Devil May Cry 5 و Street Fighter V منتشر کرده است. از بازی Devil May Cry 5 تا پایان سال ۲۰۱۹، بیش از ۳.۱ میلیون نسخه به بازار عرضه شده است. این در حالی است که طبق آمار منتشر شده قبلی، از Devil May Cry 5 تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹ تقریبا ۲.۷ میلیون نسخه به بازار عرضه شده بود. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه از مجموعه Devil May Cry همچنان روند صعودی خود را پیش گرفته است. همچنین تقریبا به یک سالگی DMC 5 نزدیک می‌شویم و رقم ذکر شده، دستاورد خوبی است.

از بازی Devil May Cry 4 در تمام دوران خود تنها سه میلیون نسخه به بازار فرستاده شده است. همچنین در ادامه کپکام اعلام کرده است که میزان نسخه‌های ارسالی مجموعه دویل می کرای به بازار، به رقم ۲۱ میلیون نسخه رسیده است. از بازی Street Fighter V هم تا پایان سال گذشته، ۴.۱ میلیون نسخه به بازار فرستاده شده است. این در حالی است که طبق آمار گذشته، ۳.۹ میلیون نسخه از این بازی به بازار ارسال شده بود. همچنین اعلام شده است که میزان نسخه‌های ارسالی مجموعه استریت فایتر به ۴۴ میلیون نسخه رسیده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده