نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه فیزیکی بازی Remnant: From the Ashes اسفند ماه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی جدیدترین بازی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) یعنی Remnant: From the Ashes مشخص شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گان‌فایر گیمز قصد دارد تا نسخه فیزیکی جدیدترین بازی خود به‌صورت جهانی (به جز آسیا) عرضه کند. این بازی که در عرض چند ماه موفق به عبور از آمار فروش یک میلیون نسخه‌ای خود شد، عملکردی فراتر از حد انتظار را از خود به جا گذاشته تا سازندگان این بازی را به فکر انتشار نسخه فیزیکی آن در سرتاسر جهان بیندازد.

 Remnant: From the Ashes Physical Edition در تاریخ ۱۷ مارس، مصادف با ۲۷ اسفند سال جاری، توسط THQ Nordic در تمامی کشورهای جهان (به جز قاره آسیا) عرضه می‌شود. قیمت این نسخه برای تمامی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی ۳۹.۹۹ دلار تعیین شده است. اگر شما هم از طرفداران این بازی بوده و دوست داشتید که نسخه فیزیکی آن را داشته باشید، احتمالاً این خبر خوبی برای شما خواهد بود.

بازی Remnant: From the Ashes یک بازی شوتر سوم شخص است که در یک دنیای آینده‌نگرانه و پساآخرالزمانی اتفاق می‌افتد. The Root نام گروهی از مهاجمان است که از یک بعد دیگر به این دنیا آمده و زمین را تحت تسلط خود درآورده‌اند. شما در این بازی نقش یک ماجراجوی بی‌نام و نشان را برعهده دارید که از بعد‌های مختلف عبور کرده و راهی را برای نابودی و غلبه بر Root پیدا خواهید کرد. نجات جان بشریت به شما بستگی خواهد داشت.

در این بازی مشابه بازی‌های سری Souls شاهد عوامل مختلفی مانند نوار انرژی و جاخالی دادن‌های معروف این سبک در مقابل باس‌فایت‌های سرسخت هستیم که درکنار یک تجربه تیراندازی جذاب و منحصربه‌فرد، یک ژانر جالب و متفاوت را به نمایش گذاشته‌اند. هریک از جهان‌های این بازی به‌صورت تصادفی و اتفاقی طراحی شده و این امر احتمال رخداد وقایع و مواجه شدن با سلاح‌ها و آیتم‌های جدید را بسیار بالا برده است. به‌روزرسانی‌های متعدد این بازی، به‌صورت مرتب جهان‌های جدیدی را به ساختار آن اضافه می‌کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده