نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

بازی My Friend Pedro احتمالا برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

بازی My Friend Pedro به‌تازگی توسط سازمان PEGI برای عرضه روی پلی‌استیشن 4 لیست شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی My Friend Pedro به‌تازگی توسط سازمان رده‌بندی بازی‌های اروپا (PEGI) برای عرضه روی پلی‌ استیشن 4 رده بندی سنی شده است و احتمالا باید منتظر عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم نسل هشتمی شرکت سونی باشیم. بااین‌حال تا انتشار اطلاعات رسمی توسط سازندگان بازی، باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع محقق خواهد شد یا خیر. 

شرکت Devolver Digital این بازی را سال گذشته‌ی میلادی برای سه پلتفرم ایکس‌ باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر کرد، بنابراین چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که این شرکت بخواهد بازی خود را روی پلی‌استیشن 4 نیز منتشر کند. بازی My Friend Pedro ساخته‌ی استودیو DeadToast Entertainment است که درواقع یک بازی شوتر ساید اسکرول با روند امتیاز دهی آرکید است. سازندگان بازی را اینگونه توصیف می‌کنند که: 

بازی My Friend Pedro یک بازی خشن در مورد دوستی، تخیل و تلاش یک انسان برای ازبین‌بردن هر کسی که در مسیرش قرار دارد به درخواست یک موز احساساتی است.

این بازی شوتر از مکانیزم اسلوموشنی استفاده می‌کند که به‌وسیله‌ی آن می‌توان کمبو‌های زیادی را به آسانی به‌دست آورد و همچنین استفاده از این سیستم برای ازبین‌بردن دشمن‌های بیشمار بازی که با هر مرحله جدال با آن‌ها سخت‌تر می‌شود، بسیار می‌تواند اعتیاد آور و لذت‌بخش باشد. در این بازی با پیچ خوردن و پریدن روی هوا بازیکن با استفاده از تفنگ‌های خود و همچنین ابزاری که در محیط وجود دارند، باید گانگستر‌های زیرزمینی را شکست دهد. البته که تمام بازی به شلیک بی‌وقفه‌ی گلوله ختم نمی‌شود و سازندگان برای جلوگیری از تکراری شدن بازی، سکانس‌های تعقیب و گریز با موتور سیکلت و همچنین معماهای زیادی را (مبتنی بر قوانین فیزیک) در بازی گنجانده‌اند. درکنار این موارد، باس‌ فایت‌های جذابی نیز در بازی وجود دارند که رویارویی با آن‌ها در نوع خود می‌تواند جذاب باشد. 

بازی My Friend Pedro

این بازی براساس یک بازی فلش به نام MFP: My Friend Pedro ساخته شده که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو Adult Swim Games عرضه شده است. با اینکه این بازی از سری فیلم‌های مشهوری مانند ماتریکس و جان ویک الهام‌های زیادی گرفته است، بااین‌حال در My Friend Pedro با مخاطبان با داستان پر شاخ و برگ و پیچیده‌ای مواجه نمی‌شوند. نبود داستان غنی در بازی را گیم‌پلی جذاب و اعتیاد آور آن پوشانده است و اگر سراغ این بازی بروید، با چند ساعت از سرگرمی خالص مواجه خواهید شد و نبود داستان را چندان حس نخواهید کرد. البته این نکته به این معنی نیست که بازی ارزش تکرار زیادی ندارد چرا که به‌دلیل وجود سیستم امتیاز دهی در پایان هر مرحله، انگیزه‌ی زیادی برای تکرار آن و گرفتن بیشترین امتیاز در بازیکنان پدید می‌آید. 

بازی My Friend Pedro روی کنسول ایکس‌باکس وان ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد و به همین علت احتمالا برای پلی‌استیشن 4 نیز با همین برچسب قیمتی عرضه شود. برای آشنا شدن بیشتر با این بازی می‌توانید بررسی زومجی از آن را ازطریق این لینک مطالعه کنید.

نظر شما راجع به احتمال عرضه شدن بازی My Friend Pedro برای پلی‌استیشن 4 چیست؟ شما می‌توانید تجربه‌ی خود از این بازی را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده