نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

استریمی از بازی Blue Protocol فردا برگزار خواهد شد

طبق اعلام شرکت Bandai Namco، استریمی از بازی نقش آفرینی Blue Protocol فردا برگزار خواهد شد. 

ظبق آخرین اخبار بازی، شرکت Bandai Namco به طور رسمی اعلام کرد که استریمی از بازی نقش آفرینی و جدید این شرکت به نام ‌Blue Protocol فردا برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این استریم را از صفحه‌ی یوتوب آن مشاهده کنند. این برای نخستین‌بار است که استریمی از این بازی برگزار می‌شود و این استریم احتمالا شامل نمایش جدیدی از ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی و اطلاعات دیگر خواهد بود بنابراین اگر از طرفداران بازی‌هایی با گرافیک انیمه مانند و نقش‌آفرینی هستید بهتر است که آن را از دست ندهید.

این استریم چند روز پیش توسط یکی از سازندگان بازی رونمایی شد اما تا به امروز زمان برگزاری دقیق آن مشخص نبود. همچنین این استریم شامل بازخورد طرفداران از نسخه‌ی آلفای بازی خواهد بود و طرفداران می‌توانند تا بهبود‌های بازی را پس از عرضه‌ی نسخه‌ی آلفا در بازی مشاهد کنند که قطعا برای آن دسته از کسانی که نسخه‌ی آلفای بازی را تجربه کردند، این مورد بسیار جذاب خواهد بود. 

بازی Blue Protocol برای نخستین‌بار سال گذشته تنها برای پلتفرم پی سی معرفی شد و قرار بود تا برای بازار ژاپن عرضه شود. بااین حال، شرکت Bandai Namco در حال استخدام افراد مختلف برای کار روی نسخه‌ی انگلیسی زبان بازی است و این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد معرفی این نسخه برای عرضه در سایر نقاط دنیا باشیم. 

در دیگر اخبار مربوط به شرکت Bandai Namco می‌خوانیم که فروش بازی Code Vein از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده و همچنین تصاویر جدیدی از بازی Digimon Survive منتشر شده است.

نظر شما راجع به بازی Blue Protocol چیست؟ آیا تمایل دارید تا یک بازی نقش آفرینی با گرافیک انیمه‌‌گونه راه خود به سایر دنیا نیز باز کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده