نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

بسته الحاقی جدید بازی The Division 2 منطقه منهتن نیویورک را به‌صورت عینی بازسازی می‌کند

یوبیسافت تأیید کرد که نقشه‌ی ارائه شده در بسته الحاقی جدید The Division 2 یک بازسازی عینی و در مقیاس یک به یک از منطقه جنوبی منهتن، نیویورک است.

بسته الحاقی جدید بازی The Division 2 که اخیراً با نام Warlords of New York معرفی شد، مأمورین داستان بازی را به شهری بازمی‌گرداند که همه چیز از آن‌جا شروع شده بود. درشرایطی که برخی از بازی‌ها با بازسازی مکان‌های واقعی به طراحی دنیای خود می‌پردازند، نقشه جدید یوبیسافت و مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) یک ارائه‌ی عینی و در مقیاس یک‌به‌یک از منطقه‌ی جنوبی منهتن موسوم به Lower Manhattan خواهد بود.

نیک اسکور، تهیه‌کننده‌ی Ubisoft در مصاحبه با وبسایت Dualshockers درباره این‌که آیا نقشه Warlords of New York یک شبیه ساز یک‌به‌یک از ناحیه منهتن بوده یا تفاوت‌هایی با دنیای واقعی خواهد داشت، توضیحاتی را ارائه کرده است. وی با قاطعیت اعلام می‌کند که این نقشه یک بازسازی عینی از این ناحیه بوده، اما باتوجه به رخداد یک فاجعه طبیعی، ممکن است برخی از مناطق آن به شکلی که شما فکر می‌کنید قابل تشخیص نباشد:

این نقشه یک بازسازی عینی و در مقیاس یک‌به‌یک از منطقه منهتن است. چیزی که در بازی The Division شاهد آن نبودیم. اما وقتی که به واشینگتن دی‌سی رفتیم، قصد انجام این کار را داشتیم؛ لذا واشینگتن دی‌سی نیز یک مدل یک‌به‌یک محسوب می‌شد. بعد از آن به منهتن رفتیم تا ۴ منطقه‌ی اصلی مورد نظر خود را برای نقشه این بازی طراحی کنیم. این مناطق، یک شبیه‌سازی دقیق از نسخه‌ی واقعی این ناحیه محسوب می‌شوند. البته مشخصاً یک طوفان سهمگین در داستان بازی اتفاق افتاده که تغییرات قابل توجهی را در نمای برخی ساختمان‌ها و مناطق شهر ایجاد کرده است. لذا ممکن است نقشه منهتن در دیویژن 2 کاملاً شبیه نسخه واقعی آن به‌نظر نرسد. بااین‌حال، اگر به این مناطق در نیویورک آشنایی داشته باشید، مکان‌های مشهوری مانند محله چینی‌ها (Chinatown) یا وال استریت و شاید حتی مجسمه آزادی در ساحل را مشاهده خواهید کرد.

Division 2

چهار منطقه‌ی اصلی که اسکور از آن‌ها صحبت می‌کند، Battery Park ،Civic Center ،Two Bridges و Financial District خواهند بود. این چهار منطقه، نقشه The Division 2: Warlords of New York را تشکیل خواهند داد. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه مناطق جذاب نیویورک می‌تواند به‌طور ویژه برای افرادی که تاکنون در این شهر حضور نداشتند جالب باشد.

بسته الحاقی جدید بازی The Division 2، در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قابل دریافت خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده