نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مارک رافلو احتمالاً بازیگر اصلی سریال Parasite خواهد بود

مارک رافلو، بازیگر مجموعه فیلم‌های Avengers ظاهراً برای یکی از نقش‌های اصلی مینی سریال Parasite در نظر گرفته شده است.

فیلم Parasite (انگل) بزرگ‌ترین برنده‌ی ۹۲امین مراسم اسکار بود و ماجراهای این فیلم مهیج قرار است تا به‌وسیله‌ی یک مینی سریال ادامه یابد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اطلاعاتی از بازیگران سریال «انگل» منتشر شده است. براساس گزارش کولایدر، مارک رافلو برای ایفای نقشِ اصلی این نمایش در نظر گرفته شده است که بونگ جون-هو، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Parasite و آدام مک‌کی، کارگردان فیلم‌های The Big Short (رکورد بزرگ) و Vice (وایس) وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. براساس این گزارش، رافلو، نامزد دریافت سه جایزه‌ی اسکار و بازیگر نقش بروس بنر/هالک در مجموعه فیلم‌های Avengers (انتقام‌جویان) و Thor (ثور) رسماً به گروه بازیگری مینی سریال «انگل» اضافه نشده است، اما محتمل‌ترین گزینه برای نقش‌آفرینی در آن به‌حساب می‌آید. مینی سریال Parasite لزوماً همان شخصیت‌های فیلم را به تصویر نخواهد کشید. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، باز هم معلوم نیست که رافلو نقش کدام یک از شخصیت‌های سریال را ایفا خواهد کرد.

mark ruffalo

شبکه‌ی HBO در گفت‌وگو با کولایدر اظهار داشت که «مینی سریال Parasite در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد» و «خیلی زود است که بخواهیم در مورد کاراکترها و بازیگران آن گمانه‌زنی کنیم». سریال «انگل» جزئیات و عمق بیشتری به داستان اضافه می‌کند و درهمین‌راستا بونگ جون-هو می‌گوید:

زمانی‌که نگارش فیلمنامه را آغاز کردم، تمام این ایده‌ها را در ذهن داشتم. بااین‌حال نمی‌توانستم همه‌ی آن‌ها را در یک فیلم دو ساعته بگنجانم، بنابراین همه‌ی ایده‌ها در آیپد من ذخیره شد و هدف من تولید یک مینی سریال شش ساعته است. در سینما برای روایت داستانِ خود با محدودیت زمانی روبه‌رو هستید و باید آن را در عرض دو ساعت به پایان برسانید. در فیلم «انگل» داستان‌های بسیاری بین سکانس‌های فیلم اتفاق می‌افتد و ماجراهایی در ارتباط با کاراکترهای داستان وجود دارند که هرگز فرصت روایت آن‌ها در فیلم را نداشتیم. خیلی دوست داشتم که می‌توانستم همه‌ی آن‌ها را در یک فیلم ۵ تا ۶ ساعته بازگو کنم و حالا این مورد به‌وسیله‌ی مینی سریال Parasite امکان‌پذیر شده است. این مورد مشابه فیلم Fanny and Alexander (فنی و الکساندر) به کارگردانی اینگمار برگمان است که علاوه‌بر نسخه‌ی سینمایی، شاهد پخش مینی سریالی تلویزیونی از آن نیز بودیم. براین‌اساس، با سریال «انگل» قصد تولید اثر باکیفیتی را داریم که دست‌مان را برای داستان‌گویی باز بگذارد.

فیلم Parasite پس از کسب جایزه‌ی «بهترین فیلم سال» در مراسم اسکار ۲۰۲۰ تاریخ‌ساز شد؛ چرا که این فیلم اولین اثر غیرانگلیسی زبانی است که موفق به دریافت این جایزه می‌شود. در شاخه‌ی بهترین فیلم اسکار امسال آثار بزرگی نظیرِ The Irishman (مرد ایرلندی)، Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه)، Once Upon a Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، Little Women (زنان کوچک)، Joker (جوکر)، Ford Vs Ferrari (فورد دربرابر فراری)، Marriage Story (داستان ازدواج) و 1917 حضور داشتند که درنهایت جایزه‌ی این بخش به فیلم «انگل» رسید. این فیلم در بخش‌های «بهترین کارگردانی»، «بهترین فیلمنامه‌ی اورجینال» و «بهترین فیلم خارجی زبان» هم برنده‌ی جایزه‌ شد و در مجموع با دریافت ۴ اسکار مراسم را ترک کرد. فیلم Parasite در جشنواره‌ی فیلم کن هم جایزه‌ی بهترین فیلم سال را از آن خود کرد تا پس از فیلم Marty (مارتی) به اولین اثری تبدیل شود که جایزه‌ی بهترین فیلم سال را در مراسم اسکار و جشنواره‌ی فیلم کن دریافت می‌کند. فیلم «انگل» در زمینه‌ی فروش هم بسیار موفق ظاهر شد و با بودجه‌ی ۱۱ میلیون دلاری توانست ۱۶۷ میلیون دلار در گیشه بفروشد و این موضوع شبکه‌ی اچ‌بی‌او را مجاب به تولید مینی سریال آن کند. سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک، پارک سو-دام، جانگ زیسو، لی جانگ-ایان و جانگ هیه-جین از بازیگرانی هستند که در فیلم Parasite نقش‌آفرینی کردند. همچنین بونگ جون-هو وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی فیلم را برعهده داشت و درکنار کواک سین-آئه، مون یانگ کوون و جانگ یانگ هوان به‌عنوانِ تهیه‌کننده فعالیت کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده