نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

ریتو آریا و کریس دایامانتوپولوس به فیلم Red Notice پیوستند

ریتو آریا و کریس دایامانتوپولوس به ترتیب بازیگران سریال‌ The Umbrella Academy و Silicon Valley به فیلم Red Notice (اعلان قرمز) ملحق شدند.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، ریتو آریا، بازیگر سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) و کریس دایامانتوپولوس، بازیگر سریال Silicon Valley (سیلیکون ولی) شبکه HBO، به‌لیست بازیگران فیلم Red Notice (اعلان قرمز) شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) پیوستند. دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت، سه بازیگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) همکاری کرده بودند. طبق اطلاعات منتشرشده از این فیلم بلاک‌باستری نتفلیکس، این کمدی اکشن قرار است داستان یک دزدی که در آن شخصیت جانسون، گدوت و رینولدز حضور دارند را دنبال کند. در فیلم «اعلان قرمز» جانسون نقش مأمور اینترپل را بازی می‌کند که وظیفه دارد تا بهترین دزد آثار هنری در جهان را دستگیر کند. نام فیلم Red Notice در واقع اشاره‌ای به جدی‌ترین اخطارهای سازمان اینترپل دارد که مربوط به‌دستگیری مجرمان تحت تعقیب است. گدوت نیز نقش بزرگترین دزد آثار هنری در جهان را بر عهده دارد و رینولدز نیز نقش بزرگترین حقه‌باز و کلاهبرادر جهان را بازی می‌کند. گفتنی است مراحل فیلمبرداری این پروژه از اوایل بهمن ماه آغاز شده است.

بودجه فیلم Red Notice چیزی در حدود ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار برآورد شده که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود. رینولدز پیش از این همکاری موفقی را با نتفلیکس در فیلم Six Underground (شش زیرزمینی) داشته است. دواین جانسون برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد و تربر نیز حقوقی ۱۰ میلیون دلاری برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم دریافت می‌کند. بیو فلین (از شرکت FlynnPictureCo)، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا (از شرکت Seven Bucks Production)، راوسون مارشال تربر، به‌عنوان تهیه‌کننده و وندی جاکوبسن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Red Notice حضور خواهند داشت.

فیلم Red Notice در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹) از سرویس استریم نتفلیکس و در ابتدا برای مشترکان بریتانیایی پخش خواهد شد.  


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده