// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اسپیدران جدید Zelda: Breath of the Wild به غذا دادن به سگ ها خلاصه می‌شود

یک اسپیدرانر در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با غذا دادن به سگ‌ها، بازی را در سریع‌ترین حالت ممکن تمام می‌کند.

اگر شما هم جزو کسانی باشید که اخبار و ویدیوهای اسپیدران بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را دنبال می‌کنند، حتما با صحنه‌هایی مانند بالا رفتن از دیوارها، استفاده از بمب برای پرتاب خود به آسمان و سوت زدن هنگام راه رفتن، روبه‌رو شده‌اید. اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی ویدیویی از یک اسپیدرانر منتشر شده است که شاخه‌ی جدیدی را برای رقابت اسپیدران این بازی خلق کرده است؛ راهی که در آن باید تا آن‌جا که می‌توانید به سگ‌های داخل بازی غذا دهید و آن‌ها را سیر کنید! می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید و برای دیدن دقیق‌تر این صحنه به حدود زمان ۱:۳۵:۰۰ ویدیو مراجعه کنید:

تماشای ویدیو در توییچ

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، اگر سه تکه غذا مانند سیب به سگ‌ها بدهید، خواهید دید که صندوقچه‌ای مخفی برای شما نمایان خواهد شد. برای دیدن این صندوقچه حتی نیاز نیست که سگ‌ها را دنبال کنید یا آن‌ها شما را به محل مورد نظر ببرند؛ بلکه این صندوقچه در اطراف و نزدیکی شما ظاهر خواهد شد. گاهی اوقات سگ‌ها توجهی به غذا نمی‌کنند و می‌توانید از روشی که در ویدیو نشان داده می‌شود، مانند ضربه زدن به آن‌ها استفاده کنید!

در راستای سایر اخبار مرتبط با اسپیدرانرها و خصوصا در مورد مجموعه The Legend of Zelda، پیش‌تر در زومجی خواندید که رکورد جهانی اسپیدران The Legend of Zelda: Ocarina of Time شکسته شد. همچنین می‌توانید از این لینک مروری بر تاریخچه‌ی اسپیدران داشته باشید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده