نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

دموی The Last of Us Part II در کنفرانس PAX East 2020 قابل بازی خواهد بود

همزمان با برگزاری نمایشگاه PAX East 2020 امکان دسترسی به بازی The Last of Us Part II برای بازدیدکنندگان از این رویداد فراهم خواهد شد.

سونی و ناتی داگ (Naughty Dog) امروز و در فاصله چند ماه مانده به تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II اعلام کردند که در مراسم PAX East امسال، برای نخستین‌ بار امکان دسترسی عموم مردم به این‌ بازی فراهم خواهد شد؛ به‌طوری که بازدیدکنندگان از این مراسم می‌توانند قسمتی از بازی را تجربه کنند.

توسعه‌دهندگان ناتی داگ از طریق پست جدیدی که در PlayStation Blog منتشر شده اعلام کردند که مراجعه‌کنندگان به مراسم PAX East 2020 که قرار است ماه آینده و در شهر بوستون از ایالت ماساچوست آمریکا برگزار شود، بالاخره قادر به تجربه بازی The Last of Us Part II خواهند بود. دموی این‌ بازی در خلال برگزاری مراسم امسال PAX East در غرفه‌ی سونی قابل بازی خواهد بود. همانطور که قبلاً هم به آن اشاره شد، این نخستین‌ باری است که امکان تجربه بازی TLOU2 برای عموم مردم فراهم شده است. باتوجه به این که دسترسی به قسمت اول بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ نیز در خلال مراسم PAX East فراهم شد، ناتی داگ اعلام کرده که این کنفرانس را زمان کاملاً مناسبی برای این‌ اقدام می‌داند.

اما تنها نکته‌ی منفی این‌ اتفاق، لزوم ثبت‌نام در اپلیکیشن Experience PlayStation به منظور رزرو یکی از وقت‌های تعیین شده برای تجربه دموی این بازی است. درواقع برای ثبت‌نام در یکی از وقت‌های از پیش تعیین‌ شده‌ای که برای تجربه این بازی در نظر گرفته شده، باید درگاه‌های مربوطه در اپلیکیشن سونی برای شما ظاهر شوند. بعد از آن، باید در بازه زمانی خود در غرفه سونی حاضر شده و دموی این بازی را تجربه کنید. اما دلیل اینکه این امر یک جنبه‌ی منفی تلقی می‌شود این است که تجربه نشان می‌دهد اپلیکیشن Experience PlayStation همیشه درست کار نمی‌کند. درواقع برای موفقیت در رزرو یک وقت از پیش تعیین شده، باید خوش‌شانس هم باشید. این‌ کار می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

The Last of Us Part II

ناتی داگ، امروز علاه‌بر اعلام این خبر، اطلاعات جدیدی را در رابطه با بازی The Last of Us Part II آشکار کرد. اول اینکه، نسخه Ellie Edition این بازی، مجدداً موجود شده و امکان پیش‌خرید آن فراهم خواهد شد. ضمن‌ اینکه، انواع تصاویر هنری و مجسمه‌های کلکسیونی مرتبط با این بازی تا زمان انتشار آن در سال جاری میلادی برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته‌اند. اگر شما هم از طرفداران بزرگ بازی‌های The Last of Us Part هستید، حتماً به این آیتم‌ها نگاهی داشته باشید.

درنهایت اینکه یک تم داینامیک جدید از بازی The Last of Us Part II نیز به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است. این تم، همزمان با تغییر ساعات شبانه روز تغییر کرده و دو تصویر متفاوت از کاراکتر الی در بازی را شامل می‌شود. در صورت تمایل برای دانلود این تم، می‌توانید به صفحه‌ی مربوطه در وبلاگ پلی‌استیشن مراجعه کنید.

بازی The Last of Us Part II درادامه‌ی سال جاری میلادی و در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (نهم خرداد ۹۹) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده