نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

ویدیو جدید Halo Infinite با محوریت فرایند ضبط صدای سلاح های بازی

صفحه‌ی اینستاگرام بازی‌های Halo، ویدیویی از فرایند ضبط جلوه‌های صوتی مربوط به سلاح‌های این‌ بازی را منتشر کرده است.

اگر علاقه‌مند هستید تا روند ضبط صدای سلاح‌هایی را که در بازی جدید Halo Infinite مورد استفاده قرار گرفته مشاهده کنید، پست جدید صفحه‌ی اینستاگرام Halo این امکان را فراهم کرده است. در ویدیوی جدیدی که از طریق پیج رسمی Halo منتشر شده، اعضای تیم توسعه‌دهندگان 343 Industries تصاویری از پشت صحنه‌ی ضبط جلوه‌های صوتی بازی جدید خود را منتشر کردند که به طور ویژه به شلیک با چند نوع اسلحه در کنار یک میکروفون بزرگ مربوط می‌شود.

ما قبلاً هم دیده بودیم توسعه‌دهندگان Halo، برای ضبط صدایی که برای یکی از موجودات فضایی بازی Halo Infinite مورد استفاده قرار گرفته بود، از صدای گونه‌ای از سگ‌های پاکوتاه به نام Gyoza استفاده کرده بودند. حالا و در جدیدترین ویدیویی که از فرایند ساخت این‌ بازی منتشر شده، مدیر بخش مهندسی نرم‌افزار این‌ استودیو، جاش لیندکوئیست (Josh Lindquist) را می‌بینیم که درحال شلیک با انواع مختلفی از سلاح‌ها از جمله تپانچه، رایفل، شات‌گان و سلاح‌های نیمه خودکار است، تا با ضبط صدای آن‌ها، جلوه‌های صوتی سلاح‌های این‌ بازی را آماده کند.

دانلود از آپارات

در این‌ویدیو، علاوه‌بر سلاح‌ها، روند ضبط صدای چند انفجار نیز به چشم می‌خورد. مطمئناً مشاهده‌ی چگونگی اعمال این فعالیت‌های عملی و خلاقانه در ساختار بازی جالب توجه خواهد بود.

تیم توسعه‌دهندگان استودیوی 343Industries قبلاً هم سابقه‌ی اشتراک فرایند ضبط جلوه‌های صوتی بازی جدید خود را در همین صفحه داشته‌اند. آن‌ها علاوه‌بر ضبط صدای نفس کشیدن و خرخر صدای سگی که بالاتر هم به آن اشاره شد، حدود دو هفته پیش، ویدیویی را منتشر کردند که تیم صدابرداری این‌ استودیو را درحال ضبط صدای یک خودروی شورلت Chevy El Camino SS 1972 به تصویر می‌کشید. آن‌ها در ادامه‌ی این‌ پست از مخاطبان خود خواسته بودند تا هدف از ضبط این‌ صدا در بازی جدید خود را پیش‌بینی کنند.

دانلود از آپارات

بسیار جالب است که تیم توسعه‌دهندگان یک‌بازی، روند فعالیت‌های خود را به صورت مکرر با مخاطبان و هواداران خود به اشتراک می‌گذارند. درحال حاضر تاریخ مشخصی برای انتشار بازی Halo Infinite تعیین نشده است، اما بنابر اعلام قبلی ناشران این‌ بازی، Halo Infinite در اواخر سال ۲۰۲۰ و برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس سری ایکس، ایکس ‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده