// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

معاون وزیر ارتباطات از کاهش پینگ DOTA 2 و Counter Strike در ایران خبر داد

حمید فتاحی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات، از کاهش چشمگیر پینگ ۴۰ بازی از جمله DOTA 2 و Counter Strike در ایران خبر داد.

مدتی پیش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، اعلام کرده بود که در حال پیگیری برای کاهش پینگ بازی‌های آنلاین در ایران است تا گیمرهای ایرانی به‌راحتی بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را تجربه کنند و لذت ببرند. همچنین کاربران هم به‌دفعات در توییتر و اینستاگرام خواهان کاهش پینگ بازی‌های آنلاین شده بودند. اندازه‌ گیری پینگ در کشورمان همیشه با نتایج ناخوشایندی همراه است و یکی از خواسته‌های گیمرها در طول سالیان گذشته نیز بهبود وضعیت آن بوده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حمید فتاحی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و همچنین معاون وزیر ارتباطات به‌تازگی توییتی را منتشر کرده است که خبر از کاهش پینگ بازی‌های آنلاین از جمله DOTA 2 و Counter-Strike در کنار ۴۰ بازی دیگر در ایران می‌دهد. حمید فتاحی دراین‌باره گفت:

خیلی از گیمرها، مرتبا پیگیر بهبود پینگ بازی‌ها بودند. امروز پینگ کانتر استرایک، Dota 2 و حدود ۴۰ بازی دیگر کاهش چشمگیری داشت. فورتنایت و مابقی بازی‌ها طلبتون تا آخر هفته بعد. امیدوارم راضی باشید.

باتوجه‌به این توییت، انتظار می‌رود در انتهای هفته آینده هم شاهد کاهش پینگ بازی‌هایی مثل فورتنایت باشیم. همچنین محمد جواد آذری جهرمی هم در صفحه اینستاگرام خود توییت معاون خود را استوری کرده است. متاسفانه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در توییت خود اشاره‌ای به لیست کامل ۴۰ بازی دیگر که پینگ آن‌ها با کاهش روبه‌رو شده، نکرده‌ است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا امروز در بازی‌های آنلاین ذکر شده و سایر بازی‌ها شاهد کاهش پینگ بوده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی آنلاین


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده