// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

الکترونیک آرتز شاید به‌دنبال احیای مجموعه Fight Night برود

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده است، احتمالا الکترونیک آرتز به‌دنبال ادامه ساختن بازی‌های مجموعه ورزشی Fight Night است.

تقریبا همه می‌دانند که چندین سال است شرکت Electronic Arts پیشرو در ساخت بازی‌های ویدیویی ورزشی است. اگرچه شرکت‌هایی مانند توکی گیمز و سونی هم در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن دارند، اما پرچم‌دار اصلی بازی های ورزشی را می‌توان الکترونیک آرتز دانست. یکی از مجموعه‌های ورزشی که در حال حاضر کنار گذاشته شده است، سری Fight Night است که مربوط‌به ورزش بوکس می‌شد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، احتمالا شاهد احیای این مجموعه توسط الکترونیک آرتز خواهیم بود.

این خبر براساس گفته‌های یکی از مسئولان برگزاری مسابقات بوکس در کشور انگلستان منتشر شده است که با الکترونیک آرتز گفتگویی در این زمینه داشته و تقاضای احیای مجموعه Fight Night را مطرح کرده است. وی گفته است که الکترونیک آرتز در پاسخ به پیشنهاد وی با لحنی امیدوارانه و دو بار پیاپی گفته است که ما هم این مسئله را در نظر داریم. اگرچه این پاسخ را نمی‌توان به‌عنوان تایید نهایی الکترونیک آرتز در نظر گرفت، اما همین که این شرکت بزرگ فکر احیای مجموعه Fight Night را در سر داشته باشد، می‌توان به عملی شدن آن امیدوار بود.

در حال حاضر هیچ بازی بزرگی که در مورد ورزش بوکس و اقسام مختلف آن باشد، در بین بازی‌های ویدیویی دیده نمی‌شود. آخرین نسخه از مجموعه فایت نایت بازی Round 4 بود که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. اگرچه شاید ورزش بوکس به محبوبیت سال‌های پیشین نباشد، اما قطعا ساخت و انتشار نسخه‌ای جدید از این سری یا در کل ورزش بوکس، می‌تواند هیجان خوبی به طرفداران هرچند اندک آن تزریق کند.

نظر شما چیست؟ آیا ممکن است شاهد احیای این سری باشیم؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده