// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اولین فصل از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

حساب کاربری توییتر Rainbow Six Siege، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، از فصل اول سال پنجم این بازی با نام Operation Void Edge رونمایی کرد.

Rainbow Six Siege، جزو آن دسته از بازی‌های آنلاین نسل هشتمی است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با ارائه آپدیت‌های مختلف، محتویات متعددی را در اختیار کاربران قرار داد. این در حالی است که یوبیسافت همچنان قصد دارد از بازی خود پشتیبانی کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Rainbow Six Siege وارد پنجمین سال خود شده است و حساب کاربری توییتر رینبو سیکس سیج، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، فصل اول را معرفی کرده است. البته اطلاعاتی از محتویات فصل اول منتشر نشده است و تنها مشخص شده که فصل اول سال پنجم رینبو سیکس سیج، Operation Void Edge نام دارد. همچنین باتوجه‌به تیزر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد با محتویاتی روبه‌رو خواهیم شد که به فضا مرتبط باشد! 

بااین‌حال شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه در جریان فصل اول از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege، شاهد بازطراحی اپراتور Tachanka خواهیم بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت در چه زمانی جزئیات فصل اول از سال پنجم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

Rainbow Six Siege


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده