// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سومین فصل بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد

شرکت باندای نامکو با انتشار تریلری از بازی Dragon Ball FighterZ، سومین فصل از کاراکترهای جدید این بازی فایتینگ را رسما معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Bandai Namco سومین فصل از شخصیت‌های جدید بازی Dragon Ball FighterZ را با انتشار تریلری معرفی کرد که تاکنون دو شخصیت آن رونمایی شده‌اند. اولین شخصیت Kefla نام دارد که قرار است در تاریخ ۲۸ ماه فوریه (۹ اسفند ماه) به بازی اضافه شود. البته در صورت داشتن بسته FighterZ Pass 3 می‌توانید دو روز زودتر با این شخصیت زن که از انیمه Dragon Ball Super آمده است، بازی کنید. شخصیت بعدی نیز حالت خاصی از Goku است که Ultra Instinct Goku نام دارد و دارای چشم‌هایی نقره‌ای است و هاله‌ای کریستال‌ مانند در اطراف او نقش بسته است. می‌توانید تریلر منتشر شده از این دو شخصیت را در یوتیوب مشاهده کنید.

علاوه‌بر این دو شخصیت و فصل سوم از شخصیت‌های بازی، تغییراتی نیز در گیم‌پلی این بازی مبارزه‌ای اعمال خواهد شد که می‌توان مهم‌ترین آن‌ها را اضافه شدن قابلیت Z Assist Select دانست. این قابلیت باعث می‌شود که بتوانید حمله‌های کاراکتر همراه خود (Assist Attack) را انتخاب کنید. این قابلیت به‌گفته‌ی باندای نامکو باعث می‌شود که بتوانید کمبوهای جدیدی بسازید و همچنین از انتخاب برخی شخصیت‌های خاص تنها به‌خاطر حمله‌های کمکی‌شان جلوگیری می‌کند.

این قابلیت باعث متعادل‌تر شدن بازی می‌شود و از بازی‌های یک‌جانبه نیز که در آن یکی از شخصیت‌ها مورد حمله‌های کمبو و شدید شخصیت دیگر قرار می‌گرفت، جلوگیری می‌کند. از این پس حتی اگر یک شخصیت هم برای انتخاب کردن باقی مانده باشد، می‌توانید ترکیبی از حرکات کمکی مفید را برای او انتخاب کنید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده