// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

فروش بیش از ۱.۵ میلیون نسخه‌ای Dragon Ball Z: Kakarot در هفته اول انتشار

باندای نامکو، ناشر Dragon Ball Z: Kakarot به‌تازگی اعلام کرده است که فروش این بازی در هفته اول انتشار، بیش از ۱.۵ میلیون نسخه بوده است.

طرفداران دراگون بال (Dragon Ball) تنها به شرق ختم نمی‌شود، بلکه سری دراگون بال طرفداران غربی بسیار زیادی دارد. همچنین این سری در مدیوم‌های مختلف، حضور پیدا کرده است تا بتوانند بیش‌ازپیش به محبوبیت خود اضافه کند. Dragon Ball Z: Kakarot جدیدترین نسخه از مجموعه دراگون بال است که توسط استودیو CyberConnect 2 توسعه داده شده و توسط باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) هم روانه بازار شده است.

Dragon Ball Z: Kakarot پس از عرضه توانست از سوی کاربران بازخوردهای مثبتی را دریافت کند و منتقدان از کیفیت خوب میان‌پرده‌ها و انیمیشن‌های بازی سخن گفته‌اند که حتی از انیمه‌های سری دراگون بال هم بهتر کار شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو در جریان گزارش مالی سه‌ماهه سوم خود اعلام کرده است که فروش بازی Dragon Ball Z: Kakarot در هفته اول انتشار، بیش از ۱.۵ میلیون نسخه روی تمامی پلتفرم‌ها بوده است. همچنین اعلام شده است که هدف آن‌ها، رسیدن به فروش دو میلیون نسخه برای Dragon Ball Z: Kakarot است. 

باندای نامکو اینترتینمنت در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که موفقیت Dragon Ball Z: Kakarot باعث شده تا تمرکز خود را روی ساخت محتوای بازی با کیفیت بالا قرار دهند. در جریان بازه زمانی ۹ ماهه، درآمد عملیاتی باندای نامکو ۷۲۰۹۶ ین بوده است که به بهترین عملکرد ماه سوم ختم می‌شود. در بخش سرگرمی‌های داخلی (ژاپن) سرمایه‌گذاری باندای نامکو روی اسباب بازی‌ها، سرگرمی‌های مختلف و مراکز تفریحی ژاپن باعث شده تا این سه‌ماهه نسبت‌به همین بازه زمانی در سال مالی گذشته، رشد ۱۰۵ درصدی داشته باشد. 

نکته جالب، این است که Dragon Ball Z: Kakarot چهل و ششمین نسخه‌ از مجموعه بازی دراگون بال است. در سال ۲۰۱۸ هم بازی Dragon Ball FighterZ در هفته اول انتشار خود توانسته بود دو میلیون نسخه فروش داشته باشد و موفقیت بالایی را برای این سری کسب کند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا به مجموعه دراگون بال علاقه دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده