نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نومی راپاس در فیلم The Thicket نقش‌آفرینی می‌کند

نومی راپاس، بازیگر فیلم Prometheus، نقش قاتلی با نام «بیلِ آدم‌کش» را در فیلم The Thicket بازی می‌کند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نومی راپاس، بازیگر فیلم‌های Prometheus (پرومتئوس)، Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) و Bright (درخشان) نقش یک قاتل خشن با نام «بیلِ آدم‌کُش» را در فیلم دلهره‌آور The Thicket (بیشه) ایفا می‌کند. چارلی پلامر، بازیگر فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) برای ایفای نقشِ اصلی فیلم انتخاب انتخاب شده است و در نقش مردی قرار می‌گیرد که ماموریتی برای نجات خواهرش با بازی سوفیا لیلیس را آغاز می‌کند. پیتر دینکلیج، بازیگر محبوب سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نیز در گروه بازیگران این فیلم دیده می‌شود.

فیلم The Thicket داستان مرد جوانِ بی‌گناهی با نام جک (چارلی پلامر) را روایت می‌کند که پس از دزدیده‌شدن خواهرش (سوفیا لیلیس) توسط قاتلی خشن با نام بیلِ آدم‌کش (نومی راپاس) و گروهش، ماموریتی حماسی را برای نجات او آغاز می‌کند. جک در این راه از جایزه‌بگیری ماهر با نام رجینالد جونز، گورکَن و فرزند یک برده‌ی سابق (پیتر دینکلیج) و یک آدم حیله‌گر خیابانی کمک می‌گیرد. این سه رد خواهرِ جک را تا ناکجاآبادی مرگبار با نام بیشه‌ی بزرگ می‌گیرند؛ مکانی که خون و هرج‌ومرج بر آن حکم‌فرما است.

فیلم The Thicket که در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد، براساس رمانی نوشته‌ی جو آر لانسدال است. فیلمنامه‌ی این فیلم را کریس کلی به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و الیوت لستر، کارگردان فیلم‌های Aftermath (عواقب)، Sleepwalker (خواب والکر) و Blitz (بلیتز) روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده