نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

همه گزینه‌ها روی میز دیدنگار؛ خرید دوربین دست دوم و فروش دوربین دست دوم

در بازار گران دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای، همیشه یک راه میانبر برای رسیدن به یک دستگاه مطلوب و باکیفیت وجود دارد. البته این راه مثل تمام میانبرها می‌تواند پر چالش و البته پر ریسک باشد.

اساسا فروش دوربین دست دوم و خرید دوربین دست دوم، هر عکاس آماتور و حتی حرفه‌ای را دچار اضطراب می‌کند. اولین چالش به‌ویژه در هنگام خرید، مربوط‌به اعتبار فروشنده است و بزرگ‌ترین دغدغه هنگام فروش، به قیمت منصفانه مربوط می‌شود. دیدنگار در این سال‌ها در تلاش بوده است تا بتواند شرایط مناسبی برای خرید و فروش دوربین دست دوم محیا کند، تا تمام عکاسان چه در هنگام خرید چه در زمان فروش بتوانند، روی یک مرکز معتبر و باسابقه حساب کنند. در ادامه با بعضی از مهم‌ترین امتیازهای فروش و خرید دوربین کارکرده در دیدنگار آشنا خواهید شد.

خرید دوربین عکاسی

خرید دوربین دست دوم در دیدنگار

خرید تجهیزات الکترونیکی دست دوم اصلا کار راحتی نیست. هرچقدر این تجهیزات از تکنولوژی ساخت پیچیده‌تر یا قیمت بیشتری برخوردار باشند، دایره‌ی انتخاب تنگ‌تر و چالش‌های رسیدن به یک گزینه‌ی مناسب بیشتر خواهد شد. به‌دلیل همین موضوع «حتی یک عکاس حرفه‌ای هم به‌راحتی نمی‌تواند دوربین کارکرده بخرد!» در دیدنگار اکثر اعضا، عکاس هستند در نتیجه ما دغدغه‌ی شما را خیلی خوب می‌دانیم زیرا آن‌را بارها به شخصه تجربه کرده‌ایم.

مزایایی که ما برای خرید دوربین کارکرده شما در نظر گرفتیم به‌گونه‌ای است که در انتها، احساس یک معامله‌ی منصفانه و شیرین را داشته باشید.

۱- اول از همه، ما همه چیز می‌خریم!

دیدنگار در خرید دوربین دست دوم اصلا سخت‌گیر نیست. یعنی اگر شما درکنار دوربینتان تجهیزات دیگری هم مثل لنز و لوازم نورپردازی داشته باشید، ما آن‌ها را هم با یک قیمت منصفانه می‌خریم. نه اینکه فقط گل جنس شما یعنی دوربین را برداریم و کلی تجهیزات بدون مشتری، روی دستتان باقی بماند!

البته باید این حق را به ما بدهید که تجهیزاتی را از شما خریداری کنیم که واقعا سلامت و کاربردی باشند. چون این تجهیزات روزی به دست یک عکاس دوست‌داشتنی دیگر خواهد رسید.

دوم اینکه ما منصفانه می‌خریم

ما این قول را به شما می‌دهیم که بهترین قیمت‌ها را از ما بگیرید. چون می‌دانیم دوربین و تجهیزات عکاسیتان را با عشق و زحمت خریده‌اید.

۲- ما تجهیزات را با دقت بررسی می‌کنیم و قیمت آن را خیلی سریع به شما اعلام می‌کنیم

وقتی دوربینتان را به دیدنگار معرفی کنید، ما خیلی سریع سلامت بدنه و حسگر آن را چک می‌کنیم. بعد به سراغ تعداد شات‌های دوربین خواهیم رفت. برای راحت‌تر کردن فرایند فروش و خرید دوربین دست دوم 2 امکان جذاب و سریع هم برای شما در نظر گرفته‌ایم. اول آن‌که اگه دوست داشته باشید، می‌توانید حضوری به دفتر ما مراجعه کنید، یا کارشناسان ما به محل شما آمده تا دوربین و تجهیزات‌تان را بررسی کنند.

اما یک راه راحت‌تر هم برای هر دو طرف وجود دارد. برای اینکه دیدنگار خرید دوربین دست دوم شما را به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل انجام دهد، شما می‌توانید ازطریق همین لینک دستگاه و سایر تجهیزاتتان را به ما معرفی کنید تا خیلی سریع و راحت و در کمتر از ۲۴ ساعت یک قیمت دقیق از ما داشته باشید.۳- در دیدنگار خرید دوربین کارکرده، کاملا نقد و در لحظه است.

بلافاصله بعد از اینکه با یکدیگر به توافق رسیدیم، پول دوربین یا تجهیزاتتان نقداً به حساب شما واریز خواهد شد. البته اگه به فکر ارتقاء هستید باز هم می‌توانید روی ما حساب کرده تا دستگاه جدید را با بهترین قیمت از ما بخرید.

قیمت دوربین عکاسی

فروش دوربین دست دوم در دیدنگار

ما در دیدنگار دوربین‌های مختلف کارکرده‌ای از رنج DSLR حرفه‌ای، بدون آینه‌های به‌روز و حتی کامپکت‌های محبوب داریم. برای همین اگه قصد خرید دوربین کارکرده دارید، اصلا قرار نیست با گزینه‌های محدودی مواجه باشید. همان‌طور که در خرید دوربین کارکرده حواسمان به شما است، شرایط ویژه‌ای هم برای فروش دوربین کارکرده در نظر گرفته‌ایم!

1۱- اول از همه قرار است یک دوربین سلامت و تضمین شده بخرید

هیچ ارزونی بی‌علت نیست! برای همین قرار نیست شما یک دوربین دست دوم بخرید که خیلی ارزان اما چند ماه مصرف باشد! ما در دیدنگار برای خرید و فروش دوربین دست دوم فقط یک سخت‌گیری و خط قرمز داریم؛ و آن سلامت دستگاه است! ما سلامت دوربین کارکرده ای که از دیدنگار می‌خرید را تضمین می‌کنیم.

۲- ما دستگاه سلامت را منصفانه و به قیمت می‌فروشیم

دیدنگار علاوه‌بر سلامت دوربین، قیمت منصفانه آن را هم تضمین می‌کند. همان‌طور که گفتیم ما تنوع گسترده‌ای از انواع دوربین، لنز و سایر تجهیزات اساسی عکاسی داریم. شما می‌توانید ازطریق صفحه‌ی فروش دوربین دست دوم دیدنگار، یک فهرست کامل از دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در حال حاضر موجود هستند را مشاهده کنید. اگر سوالی هم داشتید، کارشناس‌های ما در خدمت شما هستند.

۳- ما بهترین گزینه‌ها را برای معامله‌ی دوربین در اختیار شما قرار می‌دهیم

اول از همه همان‌طور که گفتیم، اصالت و سلامت کالا را تضمین می‌کنیم. سپس این امکان را خواهید داشت که دوربینتان را حضوری از دفتر دیدنگار تحویل بگیرید یا آن را برای شما رایگان ارسال کنیم. ضمنا در فروشگاه تخصصی دوربین دیدنگار صدها مدل دوربین، لنز و تجهیزات مختلف عکاسی وجود دارد که هیچ محدودیتی برای انتخاب شما باقی نمی‌گذارد.

از دیدنگار بهترین‌های بازار را با بهترین شرایط بخرید

ضمنا اگر یک روز قصد خرید دستگاهی نو و به‌روز را داشتید، این پیشنهاد‌ها ما را هم در نظر داشته باشید. اول اینکه شما می‌توانید در لحظه، بهترین قیمت دوربین عکاسی را در سایت دیدنگار ببینید.

در کنار آن برای خریدهای هیجان‌انگیز و خارج از بودجه‌تان، می‌توانید بر روی شرایط ویژه‌ی فروش اقساطی ما حساب کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده