نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

طراحی هنری Breath of the Wild 2 به سبک Link’s Awakening توسط یکی از طرفداران

یکی از طرفداران هنرمند و بسیار بااستعداد سری The Legend of Zelda، برخی از صحنه‌های تریلر دنباله Breath of the Wild را با گرافیک Link's Awakening بازسازی کرده است.

استفن جی پلنت (Stephen J. Plant) هنرمند بااستعداد و طرفدار مجموعه‌ی The Legend of Zelda است که تصمیم گرفته تا صحنه‌هایی از بازی جدید و در شرف انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را با سبک هنری نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Link’s Awakening ترکیب کند. نتیجه‌ی این‌کار که خود پلنت آن را Ganon’s Awakening نام‌گذاری می‌کند، بسیار دوست‌داشتنی و درعین حال خیره‌کننده و تحسین‌برانگیز است.

نتیجه‌ی این‌کار به طرز جالبی در عین پایبند بودن به استایل کارتونی و «toys-to-life» این‌بازی، جلوه‌های زیبایی از نورپردازی و رنگ‌آمیزی اتمسفر دنیای بازی با به Breath of the Wild آورده است. پیچیدگی و دقت طراحی کاراکتر Ganon یکی از مواردی است که به‌طور ویژه در این تصاویر به چشم می‌آید.

اگر کنجکاو هستید تا بیشتر درباره جزئیات کارهای Plant بدانید، می‌توانید به توضیحاتی که در وبسایت ArtStation دررابطه با آثار خلاقانه‌ی او نوشته شده، مراجعه کنید. براساس اظهار نظرات وی، پلنت برای طراحی مدل‌های خود بیشتر از Blender استفاده کرده و افکت‌های تصویری آن را نیز به کمک نرم‌افزار فتوشاپ اضافه کرده است. امیدواریم که در آینده و با انتشار تصاویر بیشتری از بازی Breath of the Wild 2، شاهد ادامه‌ی فعالیت‌های این طرفدار هنرمند باشیم.

طرفداران مجموعه‌ی The Legend of Zelda همواره آثار هنری زیبا و جذابی را از قسمت‌های مختلف این مجموعه خلق می‌کنند که بیانگر علاقه‌ی قلبی آن‌ها به این بازی پرطرفدار است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به طراحی یک مدل چوبی از  نقشه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توسط میسون درام، عکاس و هنرمند آمریکایی اشاره کرد. درام، با الهام گرفتن از بازی Breath of the Wild و ساخت نقشه‌ی توپوگرافیک و چوبی دنیای این امپراطوری Hyrule، اثری برجسته و ماندگار را از این بازی به‌یادماندنی به یادگار گذاشته است.

Wooden Topographical Map from Breath of the Wild

از دیگر موارد مشابه نیز می‌توان از نقاشی کاراکترهای بازی Breath of the Wild با استفاده از سبک هنری بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening توسط یکی دیگر از طرفدران این مجموعه نام برد. ضمن این‌که رقابت‌های رسمی آثار طرفداری Link’s Awakening در سال گذشته میلادی نیز برگزار شد که شماری از بهترین اثار هنری طرفداران این بازی به نمایش می‌گذاشت.

Link’s Awakening درحال حاضر جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های The Legend of Zelda محسوب می‌شود که هم‌اکنون برای کنسول نینتندو سوییچ قابل دریافت است. شما می‌توانید به مراجعه به این لینک، نقد و بررسی این‌بازی در زومجی را مطالعه کنید. در قسمت‌هایی از این‌مطلب می‌خوانیم:

نینتندو با بازسازی The Legend of Zelda: Link's Awakening ثابت کرد که بازی‌های قدیمی این شرکت هنوز در میان آثار مدرن حرف زیادی برای گفتن دارند و این بازی به تنهایی می‌تواند با داستان عجیب خود اشک طرفداران را در بیاورد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده