نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

ظاهر جدید اسکارلت جوهانسون در اولین تصاویر از فیلمبرداری دوباره فیلم Black Widow

فیلمبرداری دوباره فیلم Black Widow آغاز شده که در اولین تصاویر منتشر شده شاهد ظاهر جدید اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو هستیم.

ماه آذر امسال بود که مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد و در ادامه شاهد انتشار تریلر دیگری (نمایش ویژه) از این فیلم ابرقهرمانی بودیم که تصاویر جدیدی از شخصیت شرور تسک‌مستر به اشتراک گذاشته شد. در ادامه تبلیغ تلویزیونی اختصاصی Super Bowl فیلم بلک ویدو منتشر شد که حاوی تصاویر جدیدی از این اثر مورد انتظار بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری دوباره این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آغاز شده است. طبق تصاویری که دیلی‌میل منتشر کرده، مراحل فیلمبرداری دوباره فیلم Black Widow در لس آنجلس رسما آغاز شده است که طبق تصاویر منتشر شده، شاهد حضور ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون هستیم که مدل مو و لباس متفاوت وی باعث جلب توجه شده است.

اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست، اما برخی اعتقاد دارند که این تصاویر ممکن است یک فلش‌بک به گذشته و دوره جوانی بلک ویدو باشد و به همین منظور شاهد مدل مویی مشابه مدل مو وی در «اتاق قرمز» هستیم. اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود. بااین‌حال، به‌جز یک ماشین آئودی مشکی رنگ شاهد حضور بازیگر دیگری در صحنه نیستیم و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این مورد باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصویر فیلمبرداری دوباره فیلم Black Widow

تصویر فیلمبرداری دوباره فیلم Black Widow

تصویر فیلمبرداری دوباره فیلم Black Widow

فیلمبرداری دوباره در دنیای سینمایی مارول اتفاق خیلی غیر منتظره‌ای نیست و ممکن است بخشی از صحنه‌های فیلم در این مرحله فیلمبرداری شوند یا حتی ممکن است تغییراتی در برخی از صحنه‌ها که در زمان تدوین نظر تیم تولید را جلب نکرده، ایجاد شود. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است، اما برخی اعتقاد دارند که دنباله فیلم بلک ویدو ممکن است با شخصیت یلنا بلووا و پس از حوادث دو قسمت اخیر فیلم Avengers ساخته شود.

فیلم Black Widow به‌کارگردانی کیت شورتلند، برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده