نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۶

برد پیت، بازیگر فیلم Once Upon a Time in Hollywood برنده جایزه اسکار ۲۰۲۰ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد

برد پیت، بازیگر فیلم Once Upon a Time in Hollywood، موفق شد در جریان اسکار ۲۰۲۰، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کند.

از ساعاتی پیش نود و یکمین دوره جوایز اسکار یا همان اسکار ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کرده که مانند سال گذشته، مراسم امسال نیز بدون مجری و متفاوت با سال‌های گذشته در حال برگزاری است. حال در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد در مراسم سال 2020 معرفی شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، تام هنکس برای فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله)، سر آنتونی هاپکینز برای فیلم The Two Popes (دو پاپ)، آل پاچینو برای فیلم The Irishman (مرد ایرلندی)، جو پشی برای فیلم The Irishman و برد پیت برای فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار 2020 شده بودند و حال براساس آرای داوران آکادمی، برد پیت برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از مراسم امسال شده است.

برد پیت پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده برای فیلم 12 سال بردگی موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود و این اولین اسکار او به‌عنوان بازیگر است. همچنین این اولین اسکار فیلم Once Upon a Time in Hollywood است که برای ۱۰ بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. با ادامه مراسم اسکار 2020 و پوشش خبری آن همراه زومجی باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده