نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

آدام سندلر برای چهار فیلم دیگر با نتفلیکس قرارداد بست

آدام سندلر، تهیه‌کننده و بازیگر فیلم Murder Mystery برای تولید چهار فیلم دیگر با نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کرد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، نتفلیکس (Netflix) پس از موفقیتِ فیلمِ کمدی معمای قتل (Murder Mystery) قرارداد خود با آدام سندلر، بازیگر فیلم جواهرات تراش‌نخورده (Uncut Gems) و کمپانی Happy Madison Productions را برای چهار فیلم دیگر تمدید کرد. تد ساراندوس، مدیر ارشد برنامه‌های نتفلیکس در این‌باره اظهار داشت:

چه او را با نام‌های مرد شنی، آبدارچی، بیلی مدیسون، هپی گلیمور و نیک اسپیتز بشناسید و چه آدام، یک چیز واضح است: اعضای شبکه‌ی ما از او سیر نمی‌شوند. آن‌ها عاشق داستان‌ها و شوخ‌طبعی او هستند و فیلم Murder Mystery مصداق بارز این ادعا است. بنابراین برای تمدید همکاری‌مان با آدام و تیم Happy Madison به‌منظورِ آوردن لبخند بیشتر روی لب بینندگانِ سراسر جهان در پوستِ خودم نمی‌گنجم.

Adam Sandler / آدام سندلر

آدام سندلر پیش‌ازاین نیز با نتفلیکس در فیلم‌های ۶ کله‌پوک (The Ridiculous 6)، دو اور (The Do-Over) و سندی وکسلر (Sandy Wexler) همکاری داشته است. این بازیگر و کمدین قبلاً نخستین استندآپ ویژه‌ی خود در سن ۲۲ سالگی را در نتفلیکس منتشر کرد. همچنین سندلر وظیفه‌ی نقش‌آفرینی، نویسندگی و تولید یک انیمیشن سینمایی را برعهده دارد که تابه‌حال نام آن مشخص نشده است. در کارنامه‌ی کمپانی Happy Madison Productions آثاری نظیر پدر سال (Father of the Year) و پیکسل‌ها (Pixels) دیده می‌شود.

سندلر قرار است تا در فیلم هالووین هیوبی (Hubie Halloween) در کنار کوین جیمز، جولی بوون، ری لیوتا، مایا رودولف، راب اشنایدر، کینن تامسون، استیو بوشمی، مایکل چارلز چکلیس، تیم مدوز، نوآ کامرون اِشنَپ، پاریس بِرِلک، چین آن مک‌کلین و شکیل اونیل به ایفای نقش بپردازد. این فیلم داستان هیوبی دوبوا را روایت می‌کند که علی‌رغم وقف خود برای زادگاهش مورد تمسخر کودکان و بزرگسالان قرار می‌گیرد، اما امسال اتفاق عجیبی رخ می‌دهد و حالا نجات هالویین به هیوبی بستگی دارد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده