نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Lethal Weapon 5 با بازیگران و عوامل پیشین تولید می‌شود

براساس اظهارات دن لین، زمان زیادی به تولید قسمت پنجم و پایانی مجموعه‌ی «اسلحه‌ی مرگبار» با نقش‌آفرینی مل گیبسون و دنی گلاور و کارگردانی ریچارد دانر باقی نمانده است.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، دن لین، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های علاءالدین (Aladdin) و آن: بخش دوم (It Chapter Two) فاش کرد که فاصله‌ی اندکی تا ساخت قسمت پنجم و پایانی مجموعه‌ی اسلحه‌ی مرگبار (Lethal Weapon) باقی مانده است و مل گیبسون و دنی گلاور، بازیگران اصلی مجموعه باری دیگر با ریچارد دانر که روی صندلی کارگردانی می‌نشیند، همکاری می‌کنند. لین که به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی اجرایی مجموعه‌ی تلویزیونی «اسلحه‌ی مرگبار» شناخته می‌شود، در گفتگو با هالیوود ریپورتر اظهار داشت که شرکت برادران وارنر (Warner Bros) قصد احیای مجموعه با بازیگران و عوامل پیشین را دارد. لین درباره‌ی دنباله‌ی Lethal Weapon گفت:

ما در تلاشیم تا آخرین قسمت مجموعه‌ی «اسلحه‌ی مرگبار» را بسازیم. ریچارد دانر برای تولید آن برمی‌گردد، بازیگران اصلی مجموعه بازمی‌گردند و این واقعاً شگفت‌انگیز است. داستان برای کارگردان بسیار شخصی است. مل گیبسون و دنی گلاور آماده‌ی بازگشت هستند، بنابراین تنها مسئله‌ی باقیمانده فیلمنامه است.

در سال ۲۰۰۸ نام شین بلک برای کارگردانی قسمت پنجم Lethal Weapon مطرح شد و قرار بود مارتین ریگز و راجر مرتو با مزدوران نیویورکی دست‌وپنجه نرم کنند. در ساخت این نسخه خبری از ریچارد دانر نبود، اما به‌هرشکل این اتفاق رخ نداد و این پروژه در همان مرحله انتخاب بازیگران لغو شد. البته مل گیبسون پیش‌ازاین اعلام کرده بود که علاقه‌ای به حضور در قسمت پنجم مجموعه Lethal Weapon ندارد و این مجموعه راه خودش را گم کرده است، اما ظاهراً گیبسون در سال‌های اخیر نظرش را تغییر داده است و از نقش‌آفرینی در این پروژه بدش نمی‌آید. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده