// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

کارگردان خلاق سابق Dragon Age پس از یک سال فعالیت در یوبیسافت این شرکت را ترک کرد

مایک لیدلا کسی که پیش‌تر روی Dragon Age کار کرده است، یک سال پس از ملحق شدن به یوبی سافت این شرکت را ترک کرد.

کمی بیش از یک‌سال پیش مایک لیدلاو که پیش از این به‌عنوان طراح ارشد بازی Dragon Age: Origins و بازی Dragon Age II در استودیو Bioware فعالیت کرده بود و سِمت مدیر نوآوری بازی Dragon Age: Inquisition را نیز بر عهده داشت، اعلام کرد که به استودیو Ubisoft Quebec، سازنده بازی Assassin’s Creed Odyssey ملحق شده است. به تازگی متوجه شدیم که لیدلاو اعلام کرده است که او از استودیو یوبیسافت نیز جدا شده است.

مایک لیدلاو در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که جمعه ۱۱ بهمن آخرین روز کاری او در استودیو یوبیسافت خواهد بود. او در این توییت گفت:

یک خبر کوتاه جدید از من! امروز ۳۱ ژانویه آخرین روز من با یوبیسافت خواهد بود. من از همکاران با استعداد و پذیرای استودیو یوبیسافت کُبِک برای زمانی‌که با آن‌ها سپری کردم بسیار سپاسگذارم. حالا زمان ارزیابی و تصمیم گرفتن برای برنامه‌ی بعدی است.

استودیو کُبِک هم‌اکنون در حال کار روی بازی Gods & Monsters است و مشخص نیست که آیا لیدلاو از زمان پیوستن به این استودیو در دسامبر سال ۲۰۱۸ روی این پروژه نیز کار کرده است یا خیر. همچنین باتوجه‌به صحبت خود لیدلاو در مورد ارزیابی و تصمیم‌گیری برای برنامه‌های بعدی خود، برنامه‌ی آینده‌ی او در صنعت بازی مشخص نیست. اگرچه که بسیاری از شاغلان صنعت بازی‌های ویدیویی تمایل دارند که به سرعت از شرکتی به شرکت دیگر جابه‌جا شوند اما به نظر نمی‌رسد که لیدلاو به‌طور خاص استودیو یوبیسافت را برای شغلی دیگر ترک کرده باشد.

جدا شدن لیدلاو از Ubisoft چندی پس از اینکه یوبیسافت اعلام کرد که برای تغییر مسیر خلاقانه پروژه‌های آینده خود، هیئت تحریریه خود را بازسازی خواهد کرد اتفاق افتاد. اگرچه به نظر نمی‌رسد که جدا شدن لیدلاو تداخلی با این برنامه داشته باشد اما فاصله‌ی نزدیک این دو اتفاق کمی عجیب به نظر می‌رسد اما از طرفی دیگر ماکسیم بیلاند، کارگردان سابق Splinter Cell Conviction، به‌عنوان معاون ارشد Editorial Team یوبیسافت، به این شرکت برگشته است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده