// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نسخه سوییچ Devil May Cry 3 قابلیت استفاده همزمان از همه سلاح ها را به بازی می‌آورد

مت واکر، تهیه کننده کپکام، به‌تازگی اعلام کرده است که کاربران نسخه سوییچ Devil May Cry 3، می‌توانند به‌صورت همزمان میان تمامی سلاح‌های Melee و دوربرد بازی عوض کنند.

Devil May Cry 3 را می‌توان بهترین نسخه از مجموعه Devil May Cry دانست که در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد. داستان این نسخه، شروعی برای داستان دانته به‌حساب می‌آید. با عرضه Devil May Cry 3 در اسفند ماه، شاهد ویژگی‌های جدیدی برای نسخه نینتندو سوییچ هستیم تا کاربران بتوانند بهتر از گذشته، ضربات و کومبوهای مختلفی را پیاده کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مت واکر، تهیه کننده کپکام (Capcom)، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از نسخه نینتندو سوییچ بازی Devil May Cry 3 در دسترس قرار داده است. در این نسخه شاهد اعمال بهبود و تغییراتی روی ساختار تعویض سلاح‌ها در بازی هستیم. در اینجا، بازیکنان می‌توانند به‌صورت همزمان میان تمامی سلاح‌های دوربرد و Melee بازی سوییچ کنند. در نسخه اصلی دانته تنها میان دو عدد از Devil Armهای خود (سلاح‌های دانته با نام Devil Arms شناخته می‌شدند) به‌صورت همزمان سوییچ می‌کرد. 

ازاین‌رو بازیکنان به‌واسطه‌ی جوی‌کان‌ها می‌توانند به‌راحتی میان تمامی سلاح‌های دانته سوییچ کنند و کومبوهای مختلفی را اجرا کنند. این ویژگی Devil May Cry 3 را شبیه‌به نسخه چهارم و پنجم می‌کند. این در حالی است که دو نسخه ابتدایی Devil May Cry هم برای نینتندو سوییچ عرضه شده است، اما ویژگی‌های جدیدی نداشتند و همان پورت نسخه‌های قدیمی بودند. بااین‌حال کپکام سعی کرده است به‌واسطه‌ی اضافه کردن این ویژگی جدید، کاربران قدیمی را هم ترغیب کند تا نسخه نینتندو سوییچ را تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Devil May Cry 3 Special Edition، در تاریخ یک اسفند ماه (۲۰ فوریه) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده