نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Dota Underlords مشخص شد

بازی Dota Underlords که توسط استودیو ولو توسعه یافته است، بالاخره در تاریخ ۶ اسفند از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد.

Dota Underlords، یک بازی با سبک Auto-Battler بوده که توسط استودیو ولو (Valve) توسعه یافته است. این بازی در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ ازطریق استیم منتشر شد. بازی Dota Underlords از زمان انتشار در حال گذراندن مرحله Early Access و «فصل بتای» خود است. از آن زمان، استودیو ولو این بازی محبوب را گسترش داده و آن را برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون ازطریق فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی منتشر کرده است. این فاز بتای طولانی بدون‌شک تعداد بازیکنان فعال را تحت تأثیر قرار داده است. در حال‌حاضر بازی Dota Underlords توانسته است رکورد ۱۲ هزار بازیکن را در استیم به نام خود ثبت کند. باوجود زیاد بودن این رقم، هنوز هم بازی Dota Underlords در رده‌های پایین‌تری نسبت‌به بازی‌های دیگر استودیو ولو همچون Counter-Strike و Left 4 Dead 2 قرار گرفته است. این درحالی است که بازی‌های Counter Strike و Left 4 Dead 2 بیش از یک دهه پیش منتشر شده‌اند.

خوشبختانه، استودیو ولو اعلام کرد که فصل اول بازی Dota Underlords به‌صورت رسمی در تاریخ ۶ اسفند عرضه خواهد شد. در یادداشت‌های به‌روزرسانی جدید این بازی، استودیو ولو این‌گونه نوشته است:

این به‌روزرسانی، آخرین آپدیت اصلی قبل‌از پایان دسترسی زودهنگام و شروع فصل اول خواهد بود. تیم توسعه‌دهنده اکنون قصد دارد تا روی اضافه کردن ویژگی‌های جدید، خلق محتوا و بهینه‌سازی رابط کاربری تمرکز کند. در فصل اول، محتوای جدید City Crawl، جوایز جدیدی به‌همراه بتل‌پس و یک متای جدید به‌همراه یک قهرمان یا آیتم چرخشی برای بازی Underlords معرفی خواهند شد. همچنین باید اعلام کنیم که فصل اول این بازی در تاریخ ۶ اسفند به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

علاوه‌بر انتشار فصل اول رقابتی این بازی محبوب، به‌نظر می‌رسد که حجم زیادی از محتوای‌های جدید نیز برای بازی Dota Underlords عرضه خواهد شد. خوشبختانه، این اعلامیه و انتشار فصل اول، بازیکنان بیشتری را ترغیب می‌کند تا بازی Underlords را تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده