// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه ژانویه 2020 که برای موبایل منتشر شدند

در اولین ماه سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند DRAW CHILLY‏ و Pascal's Wager برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

با آغاز سال ۲۰۲۰ در ماه ژانویه، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از بازی‌های معمایی جذابی مانند Maze Machina و Sticklings Deluxe تا آثار ماجراجویی مانند 60 Parsecs!‏ و CHAMBER را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه ژانویه اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

60 Parsecs!‏

60 Parsecs!‏

در معرفی اولین بازی پولی ماه به‌سراغ یک اثری ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده از استودیو Robot Gentleman رفته‌ایم. در این بازی شما در یک ایستگاه فضایی در حال انفجار قرار گرفته‌اید و ۶۰ ثانیه زمان دارید تا هر آن‌چه که فکر می‌کنید مورد نیازتان است جمع کنید و با خود به محفظه خروج اضطراری ببرید. انتخاب اینکه چه‌چیز یا چه‌کسی را با خود ببرید با شما است و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه با فرار از این انفجار، ماجراجویی بزرگ خود را در فضای بی‌کران آغاز کنید. درواقع شما رهبر گروهی از فضانوردان بخت‌برگشته خواهید بود که باید سفر خود را با آن‌ها پیش ببرید. شما می‌توانید هرچه را که قبل از انفجار جمع‌ کرده بودید، به این فضانوردان دهید و آن‌ها را بدین وسیله تجهیز کنید. سعی کنید که در این فضای بی‌انتها و ترسناک زنده بمانید و در عین‌حال از جان دیگر افراد هم محافظت کنید. سازندگان در بازی سیستم درفتینگ قرار داده‌اند که به‌واسطه آن می‌توانید از آیتم‌های مختلف، ابزارهای کاربردی گوناگون بسازید. گرافیک بازی هم به‌صورت دوبعدی و کارتونی است و شما را یاد انیمیشن‌های مشابه می‌اندازد. بازی 60 Parsecs!‏ می‌تواند با قیمت ۳.۹۹ دلاری خود انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان سبک علمی‌تخیلی و ماجراجویی باشد.

دانلود بازی 60 Parsecs!‏

CHAMBER

CHAMBER

CHAMBER یک بازی ماجراجویی روگ‌لایک و پلتفرمر از استودیو o3one kinetics‏ است که مراحل آن به‌صورت تصادفی تولید می‌شوند. این بدین معنی است که اگر شما بمیرید، ماجراجویی بعدی‌تان کاملا متفاوت خواهد بود. این بازی با رنگ‌های محدود و اتمسفری بسته از آثار مترویدوانیا و فیلم های علمی تخیلی الهام گرفته است. کنترل بازی بسیار ساده است. به‌صورتی‌که در سمت چپ صفحه‌نمایش یک آنالوگ مجازی برای حرکات شخصیت اصلی و در سمت راست تصویر هم دو دکمه A و B قرار داده شده است. بازی از المان‌های پلتفرمینگ هم بهره می‌برد و در طول مراحل شاهد تله‌های مختلفی هستیم که تنها هدف‌شان نابودی شما است. میزان سلامتی شخصیت اصلی بازی با قلب‌های قرمز رنگی نشان داده می‌شود که می‌توان آن‌ها را در طول مراحل جمع‌آوری کرد. اگر از علاقه‌مندان سبک روگ‌لایک و مترویدوانیا هستید، CHAMBER را می‌توانید با قیمت ۲.۴۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی CHAMBER

DRAW CHILLY‏

DRAW CHILLY‏

DRAW CHILLY یک بازی سبک هک‌اند‌اسلش روگ‌لایک و آرکید است که توسط توسعه‌دهنده‌ای به‌نام عظمت بایزولائف (Azamat Bayzulaev) ساخته شده است. این بازی یک اثر آرکید تمام‌عیار است که در آن شما باید کنترل فردی به‌نام ولادیمیر را به‌عهده بگیرید که از سوی سوارکاران آخرالزمان مأمور شده است تا یک شهر را از مشکلاتی که در آن به‌وجود آمده است، نجات دهد. در این بازی ولادیمیر و هم‌تیمی‌های شجاعش در طول مسیر خود باید با میمون‌ها بجنگند و راه خود را برای رسیدن به رئیس‌های آن‌ها هموار کنند. این موجودات به‌اشتباه در سرزمین Purgatory سر برآورده‌اند و شما باید آن‌ها را به جهنم، جایی‌که به آن تعلق دارند، بفرستید. با ارتقا شهر و با قدرتمندتر شدن ولادیمیر و نیروهایش، شما اطلاعات بیشتری راجع به زندگی هرکدام از دشمنان اصلی خود به‌دست می‌آورید و حتی کم‌کم با گذشته ولادیمیر و چهار سوارکار آخرالزمان هم آشنا می‌شوید. این بازی پیکلسی دوبعدی آرکید به‌شما اجازه می‌دهد که هر وقت که دل‌تان خواست آزادانه به‌سمت چپ و راست بروید و در محیط آن گشت‌وگذار کنید. در بازی می‌توانید با جمع‌آوری مرغ‌ها و با استفاده از یک روش ویژه شهر را ارتقا دهید و مهارت‌های بیشتری را آزاد کنید. در شهر شخصیت‌ها و توانایی‌های زیادی را می‌توانید دراختیار بگیرید تا به‌واسطه آن‌ها دشمنان ولادیمیر را از بین ببرید. پایان هر مرحله هم امتیازی به‌نام VladCoin دراختیار شما قرار می‌گیرد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها توانایی‌ها و مهارت‌های ولادیمیر را ارتقا دهید و او را قدرتمندتر سازید. DRAW CHILLY را می‌توانید با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون DRAW CHILLY‏

End of the Universe

End of the Universe

بازی End of the Universe یک شوتر سرعت‌بالای چالش‌برانگیز با المان‌های روگ‌لایک است که توسط توسعه‌دهنده مستقلی به‌نام کایل بَرِت (Kyle Barrett) ساخته شده است. در بازی End of the Universe بازیکنان باید برای بقا سفینه‌های فضایی مختلف را ساخته و نابود کنند. به‌نحوی‌که در این بازی شما با یک بار لمس کردن صفحه‌نمایش، گیم‌پلی‌ای سریع و نفس‌گیر را پیش‌روی خود مشاهده می‌کنید. سازندگان در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح و مهارت مختلف قرار داده‌اند. همچنین شما قادر هستید تا با استفاده از قابلیت ترکیب کردن بیش از ۱۰۰۰ مدل کشتی فضایی در بازی بسازید و با استفاده از آن‌ها به نبرد دشمنان بروید. روایت داستانی بازی پیچیده‌ و غیرخطی است و با پیش‌روی در مراحل، بیشتر در آن غرق می‌شوید. سیستم کنترلی بازی هم در عین ساده‌ بودن نیاز به تمرین‌وتکرار دارد. چرا که تنها با یادگیری کامل این سیستم کنترلی می‌توانید از عهده چالش‌های مختلف و مهارت‌محور بازی بر بیایید. طراحی بصری بازی به‌صورت پیکسل آرتی و با حال‌وهوای بازی‌های دهه ۸۰ انجام گرفته است. از دیگر نکات جالب توجه بازی End of the Universe می‌توان به‌ تنوع دشمنان اشاره کرد. به‌نحوی‌که سازندگان ادعا می‌کنند در بازی بیش از ۶۰ گونه دشمن مختلف قرار گرفته است. End of the Universe را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی End of the Universe

Fetching Furballs

Fetching Furballs

بازی بعدی را به یک اثر مستقل ساده و سرگرم‌کننده اختصاص داده‌ایم که می‌تواند چندساعتی شما را سرگرم خود کند. بازی Fetching Furballs یک بازی فیزیک‌محور با روش‌های کنترلی منحصربه‌فردی برای یادگیری است. در این بازی شما دنیای رنگارنگ بیگانگان را گشت‌وگذار کرده، معماهای فیزیکی را حل کنید و موجودات پشمالوی تک‌چشم را نجات دهید. شما باید ربات‌های شیطانی را شکست دهید و با دقت و زمان‌بندی درست، دستاوردهای مختلف کسب کنید و از نبردهای باس‌فایت نفس‌گیر جان سالم به‌در ببرید. تمامی گیم‌پلی بازی با موسیقی پس‌زمینه دلنشینی مزین شده است که تجربه آن‌ را به‌مراتب لذت‌بخش‌تر می‌کند. کنترل موتورهای ربات و نحوه بلند کردن اشیا به‌شکلی جالب و سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل طراحی شده است. شما در بازی می‌توانید به‌صورت تدریجی با پیش‌روی در مراحل مهارت‌های خود را بهبود دهید. همچنین می‌توانید با تکرار مراحل و انجام چالش‌های مختلف، امتیازهای بیشتری کسب کنید. باتوجه‌به کم بودن زمان اتمام مراحل Fetching Furballs، می‌توان آن را در مدت‌زمان‌های کوتاه تجربه کرد. این بازی را می‌توانید با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Fetching Furballs

Legend Summoners Premium‏

Legend Summoners Premium‏

Legend Summoners Premium‏ یک بازی استراتژی نقش‌آفرینی دوبعدی از استودیو DIVMOB است که در آن باید با استفاده از مهارت‌های خود بهترین قهرمانان و ارتش‌ها را بسازید تا در جنگی چند‌نفره و تمام‌عیار رقبای خود را از بین ببرید. در این بازی شما باید ارتش خود را برای یک نبرد حماسی رهبری کنید تا تجهیزات، سکه و الماس به‌دست بیاورید. برای یک نبرد موفق، قهرمانان خود را ارتقا دهید و تجهیزات قدرتمندی را برای آن‌ها و ارتش‌های خود فراهم کنید. با دیگر بازیکنان بجنگید و در مقابل باس‌‌فایت‌های اسطوره‌ای خود را نشان دهید. مبارزات به‌صورت رودررو است و هرکدام از بازیکنان دارای یک نوار سلامت هستند. همچنین مدت زمان مبارزات محدود است و باید در آن زمان حریف خود را از پای دربیاورید. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی با رنگ‌های شاد و متنوع است که باعث می‌شود بازیکنان با اقشار مختلف سنی از آن لذت ببرند. Legend Summoners Premium‏ در حال حاضر تنها برای پلتفرم اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنند.

دانلود بازی Legend Summoners Premium‏

Maze Machina

Maze Machina

Maze Machina یک بازی معمایی نوبتی از توسعه‌دهنده‌ای به‌نام آرنولد رائوئرز (Arnold Rauers) است که به‌تازگی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها عرضه شده است. در این بازی شما در نقش قهرمانی کوچک قرار می‌گیرید که توسط یک ربات شیطانی در هزارتویی مکانیکی گیر افتاده است. حال شما باید از ابزارها و ترفندهایی که هزارتو به‌شما پیشنهاد می‌دهد، استفاده کنید تا به خطرهای بی‌شمار آن غلبه کنید. شما در بازی Maze Machina با درگیری و مبارزه راهی پیش نمی‌برید و تنها باید با تصمیم‌ها و حرکات هوشندانه راه خروج را پیدا کنید. بازی Maze Machina یک گیم‌پلی نوبتی سوایپی ساده را با سیستم کاشی ادغام کرده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حملات، دفاع و حرکات تاکتیکی بی‌شماری را روی صفحه چهار در چهار شطرنجی‌شکل تدارک ببینند. بازی همچنین حالت‌ها و چالش‌های امتیازی مختلفی را در خود جای داده است که در آن‌ها شما می‌توانید مهارت‌های خود را به رخ دیگر بازیکنان بکشید. هر دور بازی حدودا پنج الی ده دقیقه زمان می‌برد و شما از تجربه بازی خسته نمی‌شوید. بازی همچنین دارای لیدربرد جهانی و آنلاین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنند. اگر می‌خواهید یک بازی معمایی سرگرم‌کننده را تجربه کنید Maze Machina انتخاب شما است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Maze Machina

My Pizza Family‏

My Pizza Family‏

My Pizza Family یک بازی آموزشی و سرگرم‌کننده از استودیو Toon York City LLC است که در آن بازیکنان باید به الکس و کامیلیا کمک کنند تا پیتزافروشی خانوادگی خود را نجات دهند و برای تمامی شهروندان شهر Toon York City یک باغ مشارکتی بسازند. آموزش‌های اجتماعی و احساسی با معماهای واژگانی، عددی و شکلی در این اثر ماجراجویی کارتونی جهان‌باز ادغام شده‌اند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از حالت چندنفره City با خانواده و دوستان خود باغبانی کنید. توجه داشته باشید که برای هر مشتری دقیقا مطابق با سفارشی که داده است، پیتزا تهیه کنید تا او را راضی نگه دارید. همچنین می‌توانید طرح جدیدی برای پیتزاها ارائه دهید و آن را به‌فروش برسانید. دربخش آموزش لغات، شما می‌توانید تلفظ و املای صحیح کلمات زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی را یاد بگیرید. در بخش چندنفره بازی با ساخت یک باغ مشارکتی می‌توانید با دوستان خود بازی را تجربه کنید و با یکدیگر سبزیجات به اشتراک بگذارید! My Pizza Family‏ می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد کم‌سن و سال باشد و با قیمت ۲.۹۹ دلاری خود آموزش‌های بسیاری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Pizza Family‏‏

Pascal

Pascal's Wager

Pascal's Wager یک بازی اکشن نقش‌آفرینی خوش‌ساخت از استودیو Giant Network است که با حال‌وهوای فانتزی و تاریک خود تجربه لذت‌بخشی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. در داستان بازی در دوران عصر باستان، یک فاجعه طبیعی خورشید را از آسمان به اعماق اقیانوس می‌برد و باعث می‌شود مه تاریکی دنیا را بپوشاند. درهمان‌حال، موجودی به‌نام Colossi که توسط افراد باستانی مورد احترام قرار می‌گرفت، برای اولین‌بار پا به دنیاها می‌گذارد. این Colossiها با پخش کردن روشنایی مه تاریک را پراکنده می‌کنند و امید را برای بشریت به ارمغان می‌آورند. پس از گذشت هزاران سال بشریت به حضور این موجودات عادت کرده‌اند و با کمک آن‌ها راه خود را میان مه تاریک پیدا می‌کنند. اگر همان‌طور که خورشید به‌شکل اسرارآمیز از آسمان به‌پایین آمید، زمان سقوط کالوسی‌ها هم فرا رسیده است. بازیکنان می‌توانند در نقش چندین شخصیت‌ بازی قرار گیرید و روایت داستانی قوی بازی را تجربه کرده و مکان‌های مخفی مختلف نقشه را پرده‌برداری کنند. در طول مسیر، دشمنان غیرقابل‌تصوری انتظار شما را می‌کشند و باید در هرلحظه آماده به‌آغوش کشیدن مرگ باشید. درمجموع چهار شخصیت با درخت‌ مهارت‌های منحصربه‌فرد در بازی گنجانده شده است و بازیکنان می‌توانند هرکدام از آن‌ها را برای وارد شدن به این اثر ماجراجویی درگیرکننده انتخاب کنند. گرافیک بصری بازی هم تجربه فوق‌العاده‌ای را روی پلتفرم موبایل در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که باعث می‌شود بازی Pascal's Wager با قیمت ۶.۹۹ دلاری به اثری شایسته تجربه شدن تبدیل شود.

دانلود بازی Pascal's Wager

RPG Miden Tower‏

RPG Miden Tower‏

بازی نقش‌آفرینی RPG Miden Tower‏‏ یک آثار فانتزی داستان‌محور است که توسط استودیو Kotobuki Solution Co., Ltd. توسعه داده شده است. در داستان بازی پس از آن‌که برج میدن (Miden) توسط نیروهای امپراطوری الرووال (Alroval Empire) مورد حمله قرار می‌گیرد، جادوگرانی که آن‌جا را خانه خود می‌دانند، متوجه می‌شوند که به طبقه بالای آن منطقه کشیده شده شده‌اند. مجموعه از وقایع این‌چنینی باعث می‌شود تا آن‌ها عزم خود را جزم کرده و برای بازپس‌گیری برج، یک ضدحمله را تدارک ببینند. جالب است بدانید که قهرمان بازی یک دیوار واقعی است که به شخصیت‌های اصلی کمک می‌کند تا با آن ادغام شوند یا از آن برای مبارزات استفاده کنند. نبردهای نوبتی بازی در صفحه‌ شطرنجی سه‌درسه رخ می‌دهد. به‌صورتی‌که باید از مهارت‌های خود استفاده کنید تا با احضار گولم‌ها دشمنان را از بین ببرید. شما همچنین می‌توانید معجون‌های مختلفی در بازی بسیازید، مهارت‌های گوناگون یاد بگیرید و کوئست‌های بی‌شماری را برای کسب امتیاز انجام دهید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و اکثر دستگاه‌های موبایل به‌راحتی می‌توانند آن را اجرا کنند. هم‌اکنون می‌توانید بازی RPG Miden Tower‏‏ را با قیمت ۷.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و با قیمت ۸.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون RPG Miden Tower‏‏

Space Grunts 2

Space Grunts 2

بازی بعدی این ماه را به‌یک اثر کارتی از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام پاسکال بستبروئر (Pascal Bestebroer) اختصاص داده‌ایم. در بازی روگ‌لایک Space Grunts 2‏ بازیکنان با فرود آمدن روی یک سیاره، باید ورودی ایستگاه فضایی را پیدا کنند و با استفاده از میز کارت‌های خود با موجودات بیگانه، ربات‌ها و محیط بسیار خطرناک مبارزه کنند. مراحل و ساختمان‌های بازی به‌صورت تصادفی و منحصربه‌فرد ایجاد می‌گردند و شما در آن هیچ دومرحله‌ یکسانی را پیدا نخواهید کرد. با پیش‌روی در مراحل بازی شما می‌توانید آیتم‌های مختلفی همانند سلاح، زره و غیره را جمع‌آوری کنید. هرکدام از این آیتم‌ها با یک کارت در مخزن شما نشان داده می‌شوند. اگر آیتمی را نیاز ندارید، به آن بی‌توجهی کنید و درنهایت میز کارت خود را به بهترین شکل ممکن چینش کنید. زمانی‌که با بیگانگان روبه‌رو می‌شوید، باید با آن‌ها در یک نبرد کارتی شرکت کنید. همان‌طور که اشاره شد همه‌ مراحل بازی به‌صورت تصادفی ایجاد می‌گردد و این قضیه برای رویدادها، راه‌ها و دیگر موارد بازی هم صدق می‌کند. گرافیک بازی به‌صورت پیکسل آرتی است و درکنار موسیقی خود تجربه نوستالژیکی را برای‌تان رقم می‌زند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های پیکسلی و کارتی هستید، Space Grunts 2‏ را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور تهیه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Space Grunts 2‏

Sticklings Deluxe

Sticklings Deluxe

Sticklings Deluxe یک بازی معمایی منحصربه‌فرد است که توسط استودیو Djinnworks GmbH برای پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی شما وظیفه دارید تا مجموعه‌ای از استیک‌من‌ها را راهنمایی کنید تا بتوانند با استفاده از توانایی‌های‌شان به اهداف خود برسند. در این بازی استیک‌من‌ها فقط راه می‌روند و هدف شما این است که وظایف درست را برای آن‌ها تعریف کنید تا به مسیر صحیح خود راهنمایی شوند. سازندگان توانایی‌هایی همانند مسدود کردن، خود نابودی، پرش، پرتاب بمب، دویدن و پل‌سازی را در بازی Sticklings Deluxe‏ گنجانده‌اند تا دست بازیکنان برای تجربه یک اثر سرگرم‌کننده باز باشد. هدف شما در بازی کسب بیشترین امتیاز و رسیدن به مدال‌های برنز، نقره و طلا است. درصورتی‌که نتوانید مسیر خود را پیدا کنید، به‌یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید آن‌ها را منفجر کنید! بازی با بیش از ۴۰ مرحله متفاوت و لذت‌بخش خود می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم نگه دارد. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی و مینیمال است و در پایین صفحه‌نمایش هم دکمه‌های آیتم‌های مورد نیاز شما به‌نمایش درآمده است. این بازی معمایی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sticklings Deluxe‏

Table Top Racing: World Tour‏

Table Top Racing: World Tour‏

بازی Table Top Racing: World Tour‏ یک اثر ریسینگ هیجان‌انگیز از استودیو Playrise Digital است که در آن می‌توانید با استفاده از ۱۶ خودروی مسابقه‌ای با طراحی‌های فوق‌العاده رقابتی نفس‌گیر را تجربه کنید. سازندگان بیش از ۳۰ مسیر مختلف در بازی قرار  داده‌اند که بازیکنان می‌توانند در بیش از ۱۸۰ رویداد گوناگون در آن‌ها مسابقه دهند. بازی Table Top Racing: World Tour‏ را می‌توان در حالت‌های آنلاین و آفلاین و همچنین دو حالت جدید اسپلیت‌اسکرین تجربه کرد. شما می‌توانید در حالت Splitscreen Vs. Battle در مقابل هوش‌مصنوعی به رقابت بپردازید یا در حالت Splitscreen Online وارد رقابت‌های آنلاین شوید و با دیگر بازیکنان مسابقه دهید. همچنین ۸ پاورآپ‌ مختلف و ۶ سلاح منحصربه‌فرد برای خودروی شما در بازی قرار شده است تا به‌واسطه آن‌ها بتوانید دشمنان خود را نابود کنید و به پیروزی برسید. در طول مسابقات قهرمانی بازی در مجموع شاهد ۹ حالت بازی منحصربه‌فرد هستیم که هرکدام می‌تواند تجربه فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. از ویژگی‌های بارز بازی می‌توان به قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای دوال‌شاک 4 و ایکس‌باکس وان اشاره کرد. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و برای یک بازی ریسینگ در حد قابل قبولی ظاهر می‌شود. درمجموع اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ماشین‌سواری هستید، Table Top Racing: World Tour‏ می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Table Top Racing: World Tour‏

The White Door‏

The White Door‏

بازی بعدی این ماه، The White Door نام دارد که اولین بازی استودیو Second Maze است که توسط خالقان مجموعه Rusty Lake و Cube Escape تأسیس شده است. در داستان بازی رابرت هیل (Robert Hill) در یک مرکز سلامت روانی در شهر Rusty Lake از خواب بیدار می‌شود و هیچ‌چیز را به‌یاد ندارد. او باید زندگی خود را با قوانین روزانه این مرکز روانی سپری کند. در این بین شما باید در رویاهای او گشت‌وگذار کنید و به او کمک کنید تا خاطراتش را به‌یاد بیاورد. رنگ‌پردازی محیط بازی بسیار ساده و مینیمال است و همه‌چیز در یک نمای دوبعدی پیش‌روی شما قرار گرفته است. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و باید درمحیط بازی با کلیک کردن روی آیتم‌های مختلف، معماهای بازی را حل کنید. هر روز در این مجتمع اتمسفر، حال‌وهوا و رویدادهای اسرارآمیز مخصوص به‌خود را دارد و در هیچ‌زمانی بازی به شما حس تکراری بودن القا نمی‌کند. اگر از بازی‌های Cube Escabe و Rusty Lake لذت‌ برده بودید، شک نکنید که The White Door‏‏ هم شما را مأیوس نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون The White Door‏‏

Vodobanka Pro‏

Vodobanka Pro‏

آخرین بازی پولی ماه را هم به یک اثر استراتژی از استودیو Yiotro اختصاص داده‌ایم. Vodobanka Pro‏ یک بازی تاکتیکی ساده است که در آن شما باید یک تیم سوات (SWAT) را کنترل کنید. مراحل مختلفی بر بخش کمپین بازی گنجانده شده است که هرکدام می‌تواند به‌نوبه‌ای تجربه متفاوتی را برای‌تان رقم بزند. گیم‌پلی این بازی به‌صورت تاکتیکی است و شما در آن در نقش یک تیم SWAT قرار می‌گیرید و وظیفه دارید تا خلاف‌کارها را در خانه‌های خود دستگیر کنید. طراحی بازی ساده و مینیمالیست است و دوربین بالا به پایین آن به شما اجازه می‌دهد اشراف کامل با محیط داشته باشید. مراحل بازی هرکدام تجربه‌ی منحصربه‌فردی را به بازیکنان منتقل می‌کند و سازندگان ثابت کرده‌اند که گاهی می‌توان با حداقل امکانات اثری کامل و لذت‌بخش را ارائه کرد. رابط کاربری بازی بسیار ساده است و به‌راحتی می‌تواند در کوتاه‌مدت به آن مسلط شد. کنترل بازی هم بسیار ساده است و تنها با لمس کردن یک نقطه از صفحه‌نمایش تیم سوات خود را به آن‌جا هدایت می‌کنید. همان‌طور که اشاره شد گیم‌پلی بازی به‌صورت تاکتیکی است و برای ورود به اتاق‌ها از قبل‌ باید برنامه‌ریزی کنید. برای مثال باید مشخص کنید که چه زمانی نارنجک دودزای خود را پرتاب کنید تا توسط دشمنانی که درون اتاق‌ها کمین‌ کرده‌اند، کشته نشوید. Vodobanka Pro‏ بازی بسیار کم‌حجمی است که محتوای زیاد و سرگرم‌کننده‌ای را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. این‌ بازی را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Vodobanka Pro‏


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده