// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۷

لودینگ های بسیار سریع بازی Demon's Souls روی پلی استیشن 5 در تریلر جدید

سازندگان بازی Demon's Souls که به‌صورت انحصاری در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن 5 سونی قرار می‌گیرد، نمایشی تازه و هیجان‌انگیز از این محصول مورد انتظار را تقدیم گیمرها کردند.

شرکت سونی در حرکتی غیرمنتظره به پخش قسمت جدیدی از برنامه State of Play پرداخت؛ اپیزودی ۱۲ قسمتی و به‌خصوص که فقط به معرفی بیشتر و بهتر بازی انحصاری Demon's Souls پرداخت. بازی Demon's Souls در سال ۲۰۰۹ میلادی و به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 منتشر شد. ولی به‌زودی گیمرها می‌توانند روی کنسول نسل ۹ سونی هم به تجربه‌ی آن بپردازند.

حق ساخت و نشر بازی در مجموعه‌ی Demon's Souls به‌طور کامل به پلی استیشن تعلق دارد و استودیو فرام سافتور هیچ نقشی در ساخت نسخه‌ی ریمیک نداشته است. در حقیقت این بازسازی توسط استودیو بلوپوینت گیمز و استودیو ژاپن سونی خلق شد. ولی سازندگان حداکثر وفاداری ممکن را به بازی Demon's Souls سال ۲۰۰۹ میلادی داشتند و حتی درجه‌ی سختی را برای عامه‌پسندتر کردن محصول، پایین نیاورده‌اند. البته اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس باشید، می‌توانید برای پیش‌روی سریع‌تر در بازی روی کنسول پلی استیشن 5 خود به تماشای ویدیوهای راهنمایی رسمی، بدون اسپویل و اختصاصی ساخته‌شده برای بازی Demon's Souls بپردازید. طبیعتا افرادی که مایل به استفاده از این قابلیت نیستند و می‌خواهند ذره‌ذره‌ی چالش بازی را بدون هیچ‌گونه راهنمایی بر خود تحمیل کنند، به‌سادگی سراغ این ویدیوها نمی‌روند.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌گونه که در این ویدیو می‌توان دید، بخش شخصی‌سازی کاراکتر در نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Demon's Souls به مراتب پیشرفته‌تر از محصول عرضه‌شده در سال ۲۰۰۹ میلادی به نظر می‌رسد. به‌لطف SSD پرسرعت کنسول نیز لودینگ‌ها زمان بسیار اندکی را به خود اختصاص می‌دهند و بازیکن برخلاف همه‌ی بازی‌های قبلی فرام سافتور، این‌جا دیگر دقایق پرتعدادی را برای رفتن از هاب اصلی به مراحل مختلف سپری نمی‌کند. اصلا سازندگان برای تاکید روی این پیشرفت قابل لمس، دقیقا هاب اصلی بازی با نام Nexus را در ویدیو جدید نشان می‌دهند؛ تا گیمر متوجه شود که با چه سرعت قابل توجهی می‌تواند قدم به مراحل مختلف بگذارد. هرچند تریلرهای قبلی بازی هم سرعت لودینگ بسیار خوب آن را نشان داده بودند.

اگر می‌خواهید رزولوشن بازی دائما روی 4K قفل شده باشد، بازی Demon's Souls را در حالت سینماتیک تجربه کنید که فریم‌ریت و رزولوشن را به ترتیب روی ۳۰ فریم بر ثانیه و 4K قفل می‌کند. ولی اگر فریم‌ریت بالاتر برای شما اولویت دارد، باید به سراغ Performance Mode بروید که به‌صورت قفل‌شده روی ۶۰ فریم بر ثانیه و با رزولوشن 4K پویا اجرا می‌شود.

بلوپوینت گیمز برای بهره‌برداری از توانایی قابل‌توجه کنسول پلی استیشن 5 در ارائه‌ی صدای سه‌بعدی به مخاطب، هزاران صدای جدید را برای بازی Demon's Souls ضبط کردند. آن‌ها باور دارند که تجربه‌ی صوتی بازی Demon's Souls روی پلی استیشن 5 کیلومترها جلوتر از نسخه‌ی اصلی بازی Demon's Souls است. مخصوصا به این خاطر که پلی استیشن 5 از فناوری منحصر‌به‌فرد Tempest 3D برای ارائه‌ی صدای سه‌بعدی به مخاطب بهره می‌برد.

قهرمان Demon

همچنین کنترلر دوال‌سنس که در تمام بررسی‌های رسمی هم راجع به قابلیت‌های جذاب و عجیب آن شنیده‌ایم، تاثیرگذاری قابل توجهی رو بازی Demon's Souls دارد. سازندگان می‌گویند که به‌خاطر این دسته‌ی خاص، مبارزات بازی حس‌وحالی سنگین‌تر و درگیرکننده‌تر از حالت عادی را تقدیم بازیکن خواهند کرد. گویا وقتی مشغول تجربه‌ی بازی Demon's Souls می‌شوید، با دوال‌سنس برخورد فلز با فلز در نبرد و ترق زدن گلوله‌ی آتشین را در انگشتان خود لمس می‌کنید.

بلوپوینت گیمز برای ساخت ریمیک بازی Demon's Souls تا جای ممکن حتی برنامه‌نویسی انجام‌شده برای بازی اصلی را دور نیانداخت و صرفا به گسترش جزئیات سیستم‌های موجود پرداخت. برای نمونه انیمیشن‌های حاضر در بازی اصلی، این‌جا حذف نشده‌اند. بلکه کامل‌تر و جذاب‌تر از قبل مقابل گیمر قرار می‌گیرند. البته که بازی شامل انیمیشن‌ها و المان‌های بصری دیگری هم می‌شود که توسط بلوپوینت گیمز خلق شدند و اصلا در بازی اصلی وجود نداشتند. بخشی از این موارد هم هنگام مقابله با یکی از باس‌های معروف «دیمنز سولز» به اسم Dirty Colossus به چشم می‌خورند. زیرا سازندگان این باس‌فایت را مناسب نمایش دادن در جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی Demon's Souls دانستند.

بازی Demon's Souls در انحصار کامل پلی استیشن 5 سونی قرار دارد و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای این کنسول نسل ۹ عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده