نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳

تریلر انیمیشن The LEGO Star Wars Holiday Special دیدار ری با بیبی یودا و دارث ویدر را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از انیمیشن The LEGO Star Wars Holiday Special منتشر شده است که ری را در حال سفر در زمان نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از انیمیشن The LEGO Star Wars Holiday Special (لگو جنگ ستاره‌ای: قسمت ویژه‌ی تعطیلات) منتشر شده است که بخش‌های متفاوتی از آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد و انتظار برای تماشایش را برای طرفداران مجموعه دشوارتر می‌کند. این تریلر ما را به کهکشانی بسیار دور دست می‌برد که در آن قهرمانان داستان برای جشن گرفتن «روز حیات» دور هم جمع می‌شوند، اما زمانی‌که یک ماجراجویی تازه ری را فرا می‌خواند، او کلیدی از گذشته‌ی کهکشان پیدا می‌کند. ری سریعاً خود را در حال جابه‌جایی بین خطوط زمانی مختلف می‌یابد و با حوادث و کاراکترهای سه‌گانه‌های Star Wars تجدید دیدار می‌کند.

دانلود از آپارات

ما از قبل می‌دانستیم که در این انیمیشن با بسیاری از کاراکترهای محبوب مجموعه دیدار خواهیم کرد، اما در تریلر تازه شاهد نمایش بیبی یودا از سریال The Mandalorian (مندلورین) بودیم که احتمالاً هیچ یک از ما انتظارش را نداشتیم. مجموعه‌ی «جنگ‌های ستاره‌ای» سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی ارائه‌ی ویژه برنامه‌های فصل تعطیلات ندارد، اما انیمیشن The LEGO Star Wars Holiday Special احتمالاً لحظات شادی را برای بینندگان رقم می‌زند. انیمیشن «جنگ ستاره‌ای: قسمت ویژه‌ی تعطیلات» در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰) از شبکه‌ی دیزنی پلاس به نمایش در می‌آید.

پوستر انیمیشن The LEGO Star Wars Holiday Special شبکه دیزنی پلاس

کلی مری ترن در نقش رُز تیکو، بیلی دی ویلیامز در نقش لندو کالریسیان، آنتونی دنیلز در نقش سی-‌تری‌پی‌او، مت لنتر در نقش آناکین اسکای‌واکر، تام کین در نقش یودا و کوای‌گان جین، جیمز آرنولد تیلور در نقش اوبی-‌وان کنوبی و دی بردلی بیکر در نقش سربازان کلون از بازیگرانی هستند که وظیفه‌ی صداپیشگی کاراکترهای انیمیشن The LEGO Star Wars Holiday Special را برعهده دارند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده