نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

هیلاری برتون نقش لوسیل را در سریال The Walking Dead ایفا می‌کند

هیلاری برتون برای ایفای نقش لوسیل، همسر فقید نیگان در فصل دهم سریال پسا-رستاخیزی The Walking Dead انتخاب شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازیگر نقش لوسیل، همسر نیگان در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) انتخاب شده است. براساس گزارش ورایتی، هیلاری برتون به‌عنوان بازیگر مهمان به این سریال آخرالزمانی اضافه می‌شود و نقش همسر فقید نیگان را ایفا می‌کند. ازاین‌رو، این هنرپیشه‌ی آمریکایی در این نمایش به جفری دین مورگان، شوهر واقعی خود ملحق می‌شود که طبیعتاً نقش نیگان را بازی می‌کند.  هیلاری برتون در اپیزودهای اضافی فصل دهم به نقش‌آفرینی می‌پردازد که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا با تأخیر مواجه شده است. این اطلاعیه کمتر از یک ماه پس از تمدید سریال «مردگان متحرک» برای فصل یازدهم و پایانی منتشر شد که در مجموع شامل ۲۴ اپیزود است. فصل آخر این سریال زامبی-محور در طول دو سال و از اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی AMC روی آنتن می‌رود.

هیلاری برتون و جفری دین مورگان در اوایل سال جاری با میزبانی مجموعه‌ی گفت‌وگو-محور Friday Night In with The Morgans (جمعه شب با خانواده‌ی مورگان) روابط خود با شبکه‌ی AMC را گسترش دادند. این نمایش هفتگی در مزرعه‌ی آن‌ها واقع در شمال نیویورک فیلم‌برداری می‌شود. گفته می‌شود که کاراکتر لوسیل سال‌ها قبل از وقایع سریال The Walking Dead بر اثر سرطان لوزالمعده جان خود را از دست داده است. نیگان، رهبر سابق ناجیان، چوب بیس‌بال سیم‌دار خود را به اسم لوسیل نام‌گذاری می‌کند تا همواره به یاد همسرش باشد. هیلاری برتون پس از پیوستن به بازیگران سریال «مردگان متحرک» با انتشار توییتی گفت: «مخفی نگه داشتن این موضوع خیلی دشوار بود. بااین‌حال من عاشق همکاری با جفری دین مورگان هستم. من نحوه‌ی تبدیل او به نیگان و تکبرش را خیلی دوست دارم. من عاشق خانواده‌ی The Walking Dead هستم. آن‌ها از دیرباز بخشی از خانواده‌ی ما بوده‌اند و از لطف آن‌ها بسیار سپاسگزارم.»

هیلاری برتون بیشتر برای ایفای نقش پیتون سویر در سریال One Tree Hill (تپه تک درخت) شناخته می‌شود و از دیگر آثار اخیر این بازیگر آمریکایی می‌توان به سریال درام Council of Dads (شورای پدران) شبکه‌ی NBC اشاره کرد که پس از یک فصل لغو شد. نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول از بازیگرانی هستند که در سریال The Walking Dead به نقش‌آفرینی می‌پردازند. شبکه‌ی AMC پیش از این اعلام کرد که دو اسپین‌آف از مجموعه‌ی «مردگان متحرک» در دست ساخت قرار دارد که یکی از آن‌ها به ماجراهای دریل دیکسون و کارول پلیتر با نقش‌آفرینی نورمن ریداس و ملیسا مک‌براید می‌پردازد و دیگری سریالی آنتولوژی خواهد بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده