// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲

Demon’s Souls بیش از ۱۸۰ ویدیوی آموزشی در پلی استیشن 5 خواهد داشت

سازندگان بازی Demon’s Souls گفته‌اند که این بازی ازطریق ویژگی جدید و جالب Game Help در رابط کاربری پلی استیشن 5، بیش از ۱۸۰ ویدیوی آموزشی را برای پیشرفت در این بازی دشوار دراختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

طرفداران کنسول پلی استیشن 5 منتظر و مشتاق تجربه‌ی بازی‌ها و ویژگی‌های زیادی هستند که قرار است در هفته‌ی بعد (یا دو هفته بعد بسته به کشور محل زندگی‌شان)، در روز عرضه‌ی پلی استیشن 5 برای این کنسول مورد انتظار دردسترس باشند. نسخه‌ی ریمیک بازی Demon’s Souls توسط استودیوهای شعبه‌ی سونی ژاپن و بلوپوینت ساخته شده و قرار است روح بازی اصلی را که سال‌‎ها قبل برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود، حفظ کند. طبق خبری که اخیرا اعلام شده، حالا می‌دانیم که در نسخه‌ی ریمیک، درجه‌ی سختی بازی قابل انتخاب نیست، اما طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که با استفاده از ویژگی‌ جدید رابط کاربری پلی استیشن 5، راهنمایی خواستن برای رد کردن یک مرحله‌ی خاص از بازی تنها با فشردن یک دکمه میسر شده است.

اگر یادتان باشد، یکی از ویژگی‌های جدیدی که سونی برای تبلیغ پلی استیشن 5 به‌نمایش گذاشته بود، به قابلیت مراجعه به بخش فعالیت‌های درون بازی (جایی که برای مثال می‌توانید روند بازی را به هدف‌های دست‌یافتنی‌تر و کوچکتر تقسیم کنید) در رابط کاربری کنسول مرتبط است. اگر یادتان رفته که این ویژگی چه بود، می‌توانید برای یادآوری، ویدیوی UI کنسول پلی استیشن 5 را از این لینک مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های این بخش، قابلیت Game Help است که با استفاده از آن می‌توان با دریافت کمک‌های کوچک و بزرگ در قالب ویدیو و اسکرین‌شات از طرف سازندگان یا دیگر اعضای جامعه‌ی کاربری آن بازی خاص، در بازی پیشرفت کرد. تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی دیروز طی مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی واشینگتن پست، اعلام کرده‌اند که چگونه می‌خواهند از این ویژگی‌های جدید و جذاب پلی استیشن 5 استفاده کنند. اما اگر بخواهیم به‌طور خاص به بازی Demon’s Souls بپردازیم، گَوین مور، کارگردان خلاق بازی فاش کرده که این بازی بیش از ۱۸۰ ویدیوی آموزشی خواهد داشت که بازیکنان بدون اینکه مجبور باشند حتی از صفحه‌ی بازی خارج شوند، می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. هنوز معلوم نیست که این ویدیو‌های کمکی قرار است چگونه باشند، چون مثالی از آن‌ها به‌اشتراک گذاشته نشده است؛ پس احتمالا باید تا زمان انتشار این بازی روی کنسول نسل بعدی سونی منتظر بمانیم و خودمان ویدیوها را ببینیم.

بازی Demon’s Souls قرار است همزمان با عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 سونی، یعنی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای این کنسول به‌صورت انحصاری منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.      


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده