نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹

مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Godfall مشخص شد

به فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به عرضه بازی اکشن Godfall، به‌تازگی تیم سازنده مشخصات مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی روی پی سی را منتشر کرده است. 

در جریان رویداد The Game Awards 2019 بود که دو استودیوی Counterplay Games و گیرباکس (Gearbox) از بازی جدید خود در سبک هک اند اسلش پرده‌برداری کردند. اثری که جزو اولین بازی‌های معرفی شده به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 نیز به حساب می‌آید. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا با تماشای تریلرهای منتشر شده از بازی Godfall تاحدودی با حال‌وهوای آن آشنا شده‌اید.

حال به فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به زمان عرضه بازی گادفال، ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی، به‌صورت رسمی مشخصات سخت‌افزاری لازم و پیشنهادی برای اجرای آن اعلام شد. البته باید توجه داشته باشید که باوجود اینکه هنوز فضای لازم برای نصب و ذخیره بازی مشخص نشده، اما سایر جزییات آن منتشر شده است.

باتوجه به اطلاعات در دسترس، علاقه‌‌مندان برای تجربه بازی گادفال حداقل به پردازنده اینتل Core i5-6600 یا AMD Ryzen 5 160، حافظه رم ۱۲ گیگابایت و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1060 6 GB یا ای‌ام‌دی رادئون RX 580 8 GB نیاز دارند. 

مشخصات سخت افزاری بازی Godfall

افرادی هم که تمایل دارند روی پی سی خود بازی را با بهترین کیفیت و جزییات تجربه کنند، باید از یک پردازنده اینتل Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600، حافظه رم ۱۶ گیگابایت و کارت گرافیک GTX 1080 Ti 11 GB یا Radeon RX 5700 8 GB استفاده کنند. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Godfall قرار است ۲۲ آبان (دوازده نوامبر) برای پلی استیشن 5 و پی سی روانه بازار شود. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده