نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳

پیش‌فروش Shadowlands بیش از سایر بسته‌های الحاقی بازی World of Warcraft بوده است

شرکت اکتیویژن بلیزارد از عملکرد فوق‌العاده‌ی بسته‌ی الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft در زمینه‌ی فروش خبر داد.

شرکت بلیزارد اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی Shadowlands توانسته بیش از سایر بسته‌های الحاقی بازی World of Warcraft در طول تاریخ پیش‌فروش داشته باشد. بابی کوتیک، مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که ظاهراً بازیکنان برای انتشار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی پیش‌رو سر از پا نمی‌شناسند و بسته‌ی Shadowlands در زمینه‌ی پیش‌فروش عملکرد بهتری نسبت به سایر بسته‌های الحاقی بازی در طول تاریخ فعالیت داشته است.

بابی کوتیک درباره‌ی پیش‌فروش عالی بسته‌ی الحاقی پیش‌روی بازی گفت: «نظر به اینکه جامعه‌ی کاربران World of Warcraft پس از عرضه‌ی نسخه‌ی Classic در سال گذشته دو برابر شده است، ما شاهد تعامل بی‌سابقه و بی‌نظیری هستیم. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Shadowlands بیشترین میزان پیش‌فروش را در این مرحله نسبت به بسته‌های پیشین داشته است.» نکته‌ی جالب اینجا است که کوتیک به این موضوع اشاره می‌کند که این بازی درکنار Call of Duty یکی از معدود آی‌پی‌های اکتیویژن بلیزارد است که می‌تواند سالانه بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد. به نظر می‌رسد که بازیکنان حتی پس از تأخیر بسته‌ی Shadowlands نیز همچنان هیجان زیادی برای تجربه‌ی آن دارند.

بسته‌ی الحاقی Shadowlands در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۶ آبان ۱۳۹۹ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما شرکت بلیزارد اوایل این هفته اعلام کرد که بسته الحاقی تازه‌ی بازی World of Warcraft در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۹ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. براساس اعلام شرکت اکتیویژن بلیزارد، زمان توسعه‌ی اضافی برای «بهینه‌سازی بیشتر و آماده‌سازی بخش‌های مرتبط با پایان بازی از جمله تغییر گسترده‌ی سیستم مبارزات و پاداش‌ها در منطقه‌ی Maw و بازنگری در سیستم‌های Covenant مورد استفاده قرار می‌گیرد.»


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده