// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸

نسخه‌ ریمستر بازی Sam and Max Save the World با انتشار تریلری معرفی شد

در نسخه‌ی ریمستر بازی Sam and Max Save the World بعد از سال‌ها دوباره می‎‌توانیم با شخصیت‌های دوست داشتنی این بازی همراه شویم.

می‌دانیم که متاسفانه استودیوی Telltale Games در سال ۲۰۱۸ تعطیل شد. این استودیو به‌خاطر ساخت بازی‌های ماجراجویی با ساختار اپیزودیک که در آن‌ها بر داستان‌گویی غنی و اهمیت داشتن تصمیمات بازیکن تاکید زیادی می‌شد، شناخته و نزد بازیکنان از محبوبیت بالایی برخوردار بود. آن‌ها حتی قبل از اینکه با مجموعه‌هایی نظیر The Walking Dead و The Wolf Among Us سر زبان‌ها بیفتند، مشغول ساخت بازی‌های موفقی مانند مجموعه‎‌ی Sam and Max بودند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است بعد از سال‌ها، در فصل تعطیلات سال جاری میلادی دوباره بتوانیم در نقش سم و مکس، این ماموران خودخوانده‌ی مبارزه با جرم‌و‌جنایت، در نسخه‌ی ریمستر آن بازی کنیم.

استودیوی Skunkape Games که از اعضای سابق استودیوی تل‌تیل گیمز تشکیل شده، به‌تازگی خبر از بازی Sam and Max Save the World Remastered داده است. آن‌ها قرار است داستان ماجراجویی‌های این دو همکار پرشوروشر (و کمی هم ناهماهنگ) را دوباره با گرافیک و بهبودهای امروزی‌تر منتشر کنند. طبق گفته‌‌های این استودیو، نسخه‌ی ریمستر بازی در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد؛ همچنین از حالا می‌توان نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کرد.

شما می‌توانید تریلر معرفی رسمی نسخه‌ی ریمستر بازی سم و مکس را درادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی ریمستر بازی شامل هر شش اپیزود از فصل اول مجموعه‌ی Sam and Max می‌شود و بهبودها و آپدیت‌هایی نیز نسبت به نسخه‌ی اولیه‌ی سال ۲۰۰۶ آن دریافت کرده است. از این بهبودها به‌طور خاص می‌توان به جلوه‌های بصری بهتر، صداهای بازسازی‌شده، پشتیبانی از کنترلر و «تغییرات بی‌شمار دیگر» اشاره کرد. همچنین حالا زیرنویس‌های بازی غیر از انگلیسی، شامل هشت زبان اروپایی دیگر نیز می‌شود.

در خبر دیگری که به نسخه‌ی ریمستر بازی ربطی ندارد، چندوقت پیش با انتشار تیزری اعلام شد که مجموعه‌ی Sam and Max قرار است با یک بازی، احتمالا به‌صورت واقیعت مجازی برگردد. علاوه‌بر این، مشخص شد که نسخه‌ی VR بازی در استودیوی HappyGiant ساخته می‌شود و در آن باید به سگ و خرگوش معروف این سری برای حل جرائم مختلف کمک کنیم.

بازی Sam and Max Save the World در تاریخ ۱۲ آذرماه برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. درنهایت، تصاویری از مقایسه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی با ریمستر آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید؛ همچنین برای دیدن تصاویر بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده