// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷

The Dark Pictures: House of Ashes برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است

سومین نسخه از مجموعه بازی‌های ترسناک The Dark Pictures با نام House of Ashes در سال ۲۰۲۱ در قالب یک بازی میان نسلی عرضه خواهد شد.

چندی پیش بود که بازی The Dark Pictures: Little Hope روانه بازار شد و عملکرد نسبتا خوبی را از خود به‌نمایش گذاشت. در حال حاضر، می‌دانیم که نسخه House of Ashes، به‌واسطه‌ی یک تیزر کوتاه در انتهای نسخه Little Hope معرفی شد، اما اطلاعات دیگری از آن در دسترس قرار نگرفت.

این در حالی است که استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games)، به‌تازگی اعلام کرده است که بازی The Dark Pictures: House of Ashes در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. همچنین در ادامه مشخص شد که سومین نسخه از مجموعه ترسناک The Dark Pictures یک بازی میان نسلی است. به‌عبارتی The Dark Pictures: House of Ashes برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

همانطور که در تیزر بازی مشخص است، احتمال می‌رود این نسخه در محیطی کویری شبیه به خاورمیانه روایت شود و شاهد حضور بازیگران هالیوودی هم خواهیم بود. بازیکنان در نسخه House of Ashes در نقش اشلی تیداس قرار می‌گیرند. در ادامه می‌توانید تیزر بازی The Dark Pictures: House of Ashes را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

«لیتل هوپ» اثبات می‌کند که استودیو بازی‌سازی Supermassive Games حالا در قالب مجموعه‌ی آنتولوژی «دارک پیکچرز» به یک فرم مشخص و کم‌وبیش منحصر‌به‌فرد برای سرگرم کردن گیمرهای علاقه‌مند به بی‌مووی‌های ترسناک، دست پیدا کرده است. بااین‌حال بازی انقدر به‌صورت پیاپی پتانسیل خود را هدر می‌دهد که درنهایت فقط می‌توان آن را به طرفدارهای پروپاقرص این سبک پیشنهاد داد. پس اگر به شکل تک‌نفره یا گروهی عاشق ۵ ساعت ترسیدن پیاپی با جامپ‌اسکرها در دل داستانی آشنا برای مخاطبان سینمای وحشت هستید، از «لیتل هوپ» لذتی فراموش‌شدنی خواهید برد. ولی انتظار رسیدن آن به سطح خاصی از موفقیت یا جذابیت را نداشته باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده