نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر جدید Forza Horizon 4 بهبودهای بازی روی نسل بعد را نشان می‌دهد

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Forza Horizon 4 با تمرکز روی تغییرات و بهبودهای گرافیکی آن روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شد.

طی ساعات آینده بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌عنوان برادر کوچکتر آن روانه بازار می‌شود. بسیاری به‌لطف ویژگی Smart Delivery، منتظر تجربه بازی‌های انحصاری نسل هشتم مایکروسافت روی کنسول‌های جدید خود هستند؛ یکی از همین آثار انحصاری مورد انتظار، قطعا بازی ریسینگ ردموندی‌ها است.

بازی‌های ریسینگ همواره یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آیند. مایکروسافت چند سالی است که به کمک استودیوی Playground Games با ساخت و انتشار مجموعه انحصاری Forza Horizon، در این زمینه یکه‌تازی می‌کند.

ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی، در همین رابطه به‌صورت رسمی تریلر جدیدی از بازی ریسینگ Forza Horizon 4 با تمرکز روی بهبودهای گرافیکی و فنی آن در کنسول‌های جدید منتشر شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه اما جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

درحالیکه تابه امروز نمایش‌های زیادی از بازی‌های مختلف روی ایکس باکس سری ایکس مشاهده کرده‌ایم، اما کماکان صحبت مشخص و دقیقی درخصوص نسخه ایکس باکس سری اس بازی ارایه نشده است. باوجود اینکه هر دو کنسول قرار است بازی را با بهبودهای گرافیکی در اختیار علاقه‌مندان خود قرار دهند؛ اما به‌نظر می‌رسد بازی Forza Horizon 4 روی سری اس با رزولوشن 1080P و نرخ ۶۰ فریم برثانیه و روی سری ایکس با رزولوشن 4K اجرا می‌شود.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، Forza Horizon 4 در حال حاضر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده