نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰

نخستین تریلر انیمیشن سریالی Invincible منتشر شد

شبکه‌ی آمازون پرایم نخستین تریلر انیمیشن سریالی Invincible را منتشر کرد که ما را بیشتر با فضای این انیمیشن بزرگسالانه‌ی یک ساعته آشنا می‌کند.

سرانجام انتظار برای طرفداران کمیک‌های Invincible (شکست‌ناپذیر) شرکت اسکای‌باند اینترتینمنت به پایان رسید و طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون شبکه‌ی آمازون پرایم نخستین تریلر انیمیشن سریالی این مجموعه را منتشر کرد. این انیمیشن سریالی برخلاف دیگر آثار مشابه ابرقهرمانی برای کودکان مناسب نیست و در زمره‌ی آثار بزرگسالانه قرار می‌گیرد. انیمیشن Invincible گاهی بی‌رحمانه و خشن ظاهر می‌شود و بیش از اندازه دارای کشتار و خونریزی است. شما می‌توانید تا حدی طعم این خشونت را با مشاهده‌ی تریلر تازه‌ی آن در ادامه‌ی مطلب بچشید!

دانلود از آپارات

کمیک‌های Invincible توسط رابرت کرکمن، خالق مجموعه‌ی The Walking Dead (مردگان متحرک) نوشته شده است و طراحی آن را رایان اوتلی برعهده داشت. این کمیک‌ها ماجراهای مارک گریسون ۱۷ ساله را دنبال می‌کند که فرزند اومنی-من، قدرتمندترین ابرقهرمان روی زمین است. مارک در ادامه متوجه می‌شود که از قدرت‌هایی برخوردار است و باید به هر نحوی از چالش‌های پیش‌رو سربلند بیرون آید. از اینجا به بعد، مجموعه کمیک‌های «شکست‌ناپذیر» در طول ۱۴۴ شماره با پیچش‌های داستانی بسیار مخاطبانش را سرگرم می‌کند. تاریخ پخش انیمیشن Invincible مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این سریال ۸ قسمتی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ از سرویس ویدیویی آمازون به نمایش درمی‌آید.  

در انیمیشن سریالی Invincible استیون ین، بازیگر فیلم Okja‎ (اوکجا) وظیفه‌ی صداپیشگی مارک گریسون و جی. کی. سیمونز، بازیگر فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی) وظیفه‌ی صداپیشگی پدر مارک را برعهده دارد. از میان فهرست بلند بالای صداپیشه‌های آن نیز می‌توان به ساندرا اوه، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، سث روگن، بازیگر فیلم This Is the End (این آخرشه)، زازی بیتز، بازیگر فیلم Joker (جوکر)، جیلیان جیکوبز، بازیگر سریال Community (اجتماع)، مارک همیل، بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای)، جیسون منتزوکس، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نُه-نُه) و مِی ویتمن، بازیگر سریال Good Girls (دختران خوب) اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده