// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته هفتم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته هفتم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته هفتم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

چالش های هفته هفتم از فصل چهارم فورتنایت چپتر 2

چالش‌های هفته هفتم

اسم چالش توضیحات
Search Chests at Catty Corner هفت عدد صندوق را در Catty Corner جمع آوری کنید
Eliminations at Craggy Cliffs سه نفر را در Craggy Cliffs از بین ببرید
Enter the Vault in Doom’s Domain در منطقه Doom's Domain وارد مخفی‌گاه شوید
Destroy Cobwebs at The Authority سه عدد از تارعنکبوت‌های منطقه The Authority از بین ببرید
Discover Tony Stark’s hidden Lake House laboratory آزمایشگاه مخفی Lake House تونی استارک را پیدا کنید
Drive a car from Sweaty Sands to Misty Meadows in less than 4 minutes without getting out بدون خارج شدن از ماشین و در مدت زمان چهار دقیقه، مسافت بین Sweaty Sands تا Misty Meadows را طی کنید
Deal damage after knocking an opponent with Storm’s Whirlwind Blast پس از استفاده از Storm's Whirlwind Blast به بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۱۰ هزار)

در جریان هفته هفتم و اولین چالش، بازیکنان باید وارد منطقه Catty Corner شوند و هفت صندوق را باز کنند. این در حالی است که برای کسب دومین چالش باید وارد Craggy Cliffs شوید و سه‌نفر را بکشید. در سومین چالش، تنها کافی است وارد منطقه Doom's Domain شوید و پس از شکست دادن دکتر دوم، کلید ورود به Vault این منطقه را کسب کنید. در چالش رانندگی از Sweaty Sands تا Misty Meadows، یادتان باشد که اصلا نباید از ماشین خارج شوید و در مدت زمان چهار دقیقه (نهایت چهار دقیقه) این مسافت را طی کنید.

در جریان چالش آسیب رساندن به سایر بازیکنان ازطریق Storm's Whirlwind Blast هم دو راه دارید. اولین راه این است که وارد حالت محدود زمانی مخصوص مارول شوید و آن را از روی زمین بردارید یا اینکه وارد حالت تیم رامبل شوید و ازطریق پهپادهای استارک شانس خود را برای دریافت آن امتحان کنید. نابود کردن تار عنکبوت‌ها، شاید در ظاهر چالش سختی به‌نظر رسد، اما در خانه‌های منطقه The Authority تعداد زیادی تار عنکبوت قرار داده شده که بازیکنان به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را پیدا و از بین ببرند. تنها کافی است به گوشه‌های سقف هر اتاق دقت کنید.

برای پیدا کردن آزمایشگاه مخفی تونی استارک هم تصویر زیر را مشاهده کنید. در این قسمت، خانه‌ای وجود دارد که بخشی از آن توسط بوته‌های مختلفی مخفی شده است. تنها کافی است بوته‌ها را از بین ببرید و وارد آزمایشگاه مخفی تونی استارک شوید.

محل آزمایشگاه مخفی تونی استارک در فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده