نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵

تریلر تازه Worms Rumble از ماه انتشار بازی و تاریخ عرضه بتای آن پرده برمی‌دارد

کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ می‌توانند به تجربه‌ی بازی بتل رویال Worms Rumble بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی همزمان (Real-Time) بتل رویال Worms Rumble منتشر شده است که اسپین‌آفی برای مجموعه بازی‌های محبوب Worms به‌حساب می‌آید. این تریلر تنها بخش‌های مختلف Worms Rumble را در معرض نمایش قرار نمی‌دهد و از ماه انتشار بازی و زمان عرضه‌ی بتای آن نیز پرده برمی‌دارد. این بازی در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر-دی ۱۳۹۹) در دسترس کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی تریلر آن بپردازید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Worms Rumble دارای مسابقات ۳۲ نفره‌ی بتل رویال و یک حالت Team Deathmatch است و در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) می‌توان به تجربه‌ی بتای آن در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر پرداخت. این‌بار برعکس دفعه‌ی قبل که تنها بازیکنان اندکی قادر به تجربه‌ی بازی بودند، هر کسی می‌تواند نسخه‌ی بتای بازی را دانلود و بخش چندنفره‌ی آن را امتحان کند. سبک بصری بازی Worms Rumble به مدل‌های سه بعدی بازی Worms Battlegrounds نزدیک‌تر خواهد بود و از این نظر شباهت زیادی به بازی Worms W.M.D نخواهد داشت.

بازی Worms Rumble یک بتای خصوصی نیز داشت، اما اکنون بازیکنان بیشتری می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند. این بازی تفاوت زیادی با بازی‌های قبلی مجموعه دارد که همیشه به‌شکل نوبتی بود. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی Worms Rumble و بتای آن از قابلیت کراس-پلی بین تمام پلتفرم‌های هدف پشتیبانی خواهند کرد. بازی Worms W.M.D به‌واسطه‌ی طراحی عالی محیط‌ها، انیمیشن‌های جذاب کرم‌ها، صداگذاری عالی، بازگشت به ریشه‌های سری و بخش چندنفره‌ی جذاب در بررسی زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده