// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۹

مراحل اولیه‌ی توسعه و داستان‌نویسی بازی Final Fantasy 16 تکمیل شده است؛ استخدام نیروی جدید

با تکمیل شدن مراحل اولیه‌ی توسعه، داستان‌نویسی و استخدام نیروی جدید برای Final Fantasy 16، به‌نظر می‌آید که طرفداران بازی باید زودتر از پیش‌بینی‌ها منتظر عرضه‌ی آن باشند.

شرکت اسکوئر انیکس آپدیت خبری جدیدی را در رابطه با بازی Final Fantasy 16 در صفحه‌ی استخدام وب‌سایت رسمی خود با طرفداران مجموعه‌ی فاینال فانتزی به اشتراک گذاشت. آن‌ها اشاره کرده‌اند که درحال‌حاضر «مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی و همچنین تولید داستان بازی» به اتمام رسیده است و اینکه به‌دنبال استخدام نیروی جدید هستند تا بتوانند مراحل باقی‌مانده از توسعه‌ی بازی را هم تکمیل کنند.

با اعلام خبر تکمیل مراحل اولیه‌‌ی توسعه و داستان بازی، حال اسکوئر انیکس اعلام کرده که اشخاص بااستعداد از صنعت ویدیوگیم را استخدام می‌کند تا با آمدن آن‌ها «منابع عظیمی از دانش را به مراحل ساخت تزریق کنند، بتوانند مراحل مبارزات با باس‌ها را تکمیل کنند و ابزارهای مختلفی را برای توسعه‌ی بازی گسترش دهند.» در متن توضیحات استخدام آمده که افراد شانس این را خواهند داشت که جزوی از خانواده‌ی فاینال فانتزی باشند و رزومه‌ی خود را برای کار در شرکت‌های بین‌المللی بازی‌سازی دنیا قوی‌تر کنند.

اسکوئر انیکس همچنین بر این موضوع تاکید کرده است که درحال اعمال تغییرات قابل‌توجه‌ای در فرایند ساخت منابع مورد نیاز بازی هستند تا خود را با استانداردهای ساخت بازی برای کنسول‌های نسل بعدی تطبیق دهند. علاوه‌بر این، آن‌ها به متقاضیان کار در این شرکت اطمینان داده‌اند که به تفکر مستقل و نظرات آن‌ها درباره‌ی مراحل ساخت بازی احترام می‌گذارند و کارکنان جدید را تشویق می‌کنند تا ایده‌های خود را برای گسترش هرچه بیشتر مکانیک مبارزات و نقشه‌ی بازی با تیم درمیان بگذارند.

نبرد قهرمان Final Fantasy 16 با شوالیه

در ادامه‌ی این اطلاعیه‌ی استخدام به سمت‌های شغلی مورد نیاز اسکوئر انیکس و جزئیات آن پرداخته شده است. این سمت‌ها شامل تهیه‌کننده‌ی محیط‌های بازی، دستیار تولید کات‌سین‌ها، انیماتور و هنرمند متخصص در جلوه‌های ویژه می‌شود. شرکت اسکوئر انیکس به‌دنبال جذب افرادی است که تجربه‌ی کار قبلی روی بازی‌های اکشن با گرافیک بالا داشته باشند تا بتوانند به حفظ استانداردهای مجموعه‌ی فاینال فانتزی در داشتن جلوه‌های بصری خیره‌کننده کمک کنند. همچنین با‌توجه به اینکه بیشتر حجم کار توسعه‌ی نسخه‌ی شانزدهم فاینال فانتزی توسط کارکنان به‌صورت دورکاری انجام می‌شود، به‌نظر می‌آید که قرار است اعضای جدید شرکت نیز بعد از ملحق شدن به تیم با همین رویه کار خود را شروع کنند.

برخلاف پیش‌بینی هواداران این مجموعه‌ی محبوب مبنی‌بر دور بودن تاریخ انتشار فاینال فانتزی ۱۶، کار اتمام ساخت بازی به‌سرعت دنبال می‌شود. طرفداران برای توجیه پیش‌بینی خود به این نکته اشاره کرده‌اند که در انتشار نسخه‌ی قبلی این مجموعه یعنی Final Fantasy 15، از زمانی‌که معرفی شد تا زمان انتشار ۱۰ سال فاصله افتاد. به‌همین‌خاطر، آن‌ها اینگونه استنباط کردند که نسخه‌ی شانزدهم هم قرار است گرفتار مراحل ساخت طولانی شود و حتی به‌شوخی می‌گفتند که این بازی برای کنسول پلی استیشن 7 در سال ۲۰۳۵ عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌آید که مراحل توسعه‌ی بازی Final Fantasy 16 طبق برنامه پیش می‌رود و طرفداران می‌توانند منتظر وب‌سایت این بازی در اواخر ماه اکتبر باشند.

نظر شما کاربران زومجی در‌این‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده