// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

شخصیت رمبو با صداگذاری سیلوستر استالونه به Mortal Kombat 11 می‌آید

امروز با انتشار تریلری مشخص شد که شخصیت محبوب جان رمبو با صداگذاری خود سیلوستر استالونه و همچنین Rain و Mileena شخصیت‌های جدید بازی Mortal Kombat 11 خواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز با انتشار تریلری اعلام شد که رمبو (از مجموعه فیلم‌هایی به همین نام) به‌عنوان شخصیت قابل بازی به Mortal Kombat 11 اضافه می‌شود. رمبو جدیدترین کارکتری است که قرار است به فهرست بلندبالای شخصیت‌هایی اضافه شود که به‌صورت دی‌ال‌‌سی از بعد از انتشار بازی مورتال کامبت ۱۱ در سال ۲۰۱۹، به بازی وارد شده‌اند. به‌علاوه، او تنها یکی از کارکترهایی است که قرار است در قالب Kombat Pack 2 به بازی اضافه شوند.

شخصیت‌های دیگر شامل Rain و Mileena (از مجموعه‌ی مورتال کامبت) می‌شوند، ولی چیزی که کاملا مشخص است این است که ستاره‌ی این سه شخصیت قطعا رمبو با صدای سیلوستر استالونه، بازیگر شخصیت جان رمبو است. رمبو در این تریلر قبلا از اینکه با ماشین‌ گانی که در دست دارد کل جنگل را به رگبار ببند می‌گوید: «من بدترین کابوس شما هستم» و شما به‌سرعت می‌توانید صدای سیلوستر استالونه را تشخیص دهید. شما می‌توانید این تریلر را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

رمبو / Rambo در Mortal Kombat 11

بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 شامل خط داستانی جدید و اضافه شدن شخصیت‌های شیوا، فوجین و روبوکاپ می‌شود؛ همچنین اسکین‌های بیشتری نیز در این DLC وجود دارند. مجموعه‌ی مورتال کامبت قبلا هم میزبان شخصیت‌های مهمان از دنیای فیلم و سینما بوده است. برای مثال قبلا شخصیت ربات معروف فیلم‌های ترمیناتور یعنی T-800 با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر به‌عنوان شخصیت قابل بازی به مورتال کامبت 11 اضافه شده بود.

Mortal Kombat 11 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، گوگل استیدیا و نینتندو سوییچ در دسترس است. همچنین قرار است این بازی با آپدیت‌های گرافیکی رایگان و پشتیبانی از انتقال بین نسلی در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شود. علاوه‌بر‌این، با پیش‌خرید اسکین‌ها می‌توانید لباس‌های جدیدی را برای شخصیت‌های Noob Sailbot، لیو کانگ و اسکارلت در قالب Time Warriors Pack به‌دست آورید که دارای رنگ‌های قرمز یا مشکی هستند. به‌علاوه، چهره‌ی شخصیت نوب سیل‌بات در این پک تغییر کرده و حالا پشت ماسکش چشمانی خوفناک دارد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده