// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳

بازی John Wick Hex برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

تاریخ انتشار بازی John Wick Hex برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان به همراه تریلری مشخص شد.

 مایک بیتل، سال گذشته ساخت اولین اقتباس ویدیوگیمی از ماجراهای جان ویک یعنی بازی استراتژیک و تماما مستقل John Wick Hex را به‌طور رسمی و با انتشار یک تریلر برای پی سی،‌ تایید کرد. در بازی John Wick Hex شما می‌توانید خود را جای یکی از بهترین قاتل‌های جهان یعنی جان ویک بگذارید.

این بازی سال گذشته توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و چندی پیش Bithell Games با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که جدیدترین بازی این استودیو یعنی بازی John Wick Hex بالاخره در ماه آینده برای کنسول پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. امروز این استودیو با انتشار تریلری اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۴ آذر برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

در ابتدا ممکن است فکر کنید قرار دادن John Wick در یک بازی استراتژیک تاکتیکی کمی عجیب به نظر برسد اما بااین‌حال این کار در بازی John Wick Hex بسیار خوب جواب داده است.

برای افرادی که با این بازی آشنایی ندارند، باید گفت که John Wick Hex شما را در نقش کاراکتر سینمایی جان ویک قرار داده و به مأموریت نجات دو تن از دوستان نزدیک او، یعنی وینستون و چارتون می‌فرستد و داستان بازی پیش درآمدی برای فیلم‌ها است. مبارزات بازی تنش زا و از لحاظ بصری گرافیک بازی راضی کننده است و به سرعت احساس می‌کنید که خود بابا-یاگا هستید.

Bithell Games تاکنون هفته پرکاری را پشت سر گذاشته است. آن‌ها علاوه‌بر اینکه این پورت را اعلام کردند، جدیدترین بازی خود یعنی The Solitaire Conspiracy را نیز عرضه کرده‌اند.

بازی John Wick Hex طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در تاریخ ۱۴ آذر برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان منتشر ‌شود اما اگر نمی‌توانید صبر کنید، این بازی اکنون روی رایانه‌های شخصی و PS4 در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده