// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲

پرداخت‌های درون برنامه‌ای Watch Dogs Legion شامل آیتم‌های تزئینی می‌شود

در وبسایت یوبیسافت اعلام شده که آیتم‌های مهم Watch Dogs Legion مثل سلاح‌ها در گوشه‌وکنار شهر لندن قرار داده شده است و ازطریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌ها را کسب نخواهید کرد.

در چند روز گذشته اخبار جالب حول بازی Watch Dogs Legion منتشر شده است که از میان آن‌ها می‌توان به انتشار تریلر داستانی و جزئیات سیزن‌پس بازی اشاره کرد. بااین‌حال موردی که از آن اطلاعات خاصی منتشر نشده بود، پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود که یوبیسافت به‌تازگی در وبسایت خود اطلاعات تکمیلی را منتشر کرده است.

WD Credits نام پول پرمیوم بازی Watch Dogs Legion است که بازیکنان با پرداخت پول واقعی و تهیه آن، می‌توانند از فروشگاه پرمیوم بازی آیتم‌های مختلفی را خریداری کنند. بازیکنان به ازای پرداخت هر یک دلار، ۱۰۰ عدد WD Credits دریافت خواهند کرد. در ادامه، به‌واسطه‌ی این پول پرمیوم می‌توانید آیتم‌های تزئینی، پک‌های ETO (پول داخل بازی)، نقشه‌های مربوط‌به محل قرارگیری آیتم‌های جمع‌آوری و اپریتیوهای مخصوص را خریداری کنید.

از نظر خرید اوپریتیوها، یوبیسافت در وبسایت خود اعلام کرده که شامل «شخصیت‌های خاص، لباس، ماسک، آیتم‌های تزئینی و موارد مشابه می‌شود.» این در حالی است که بازیکنان ویژگی‌ و مهارت‌های سلاح‌های بازی را نمی‌توانند ازاین‌طریق خریداری کنند. به‌عبارتی با گشت‌وگذار در نقشه لندن می‌توانید سلاح و ویژگی‌های مخصوص‌به آن‌ها را پیدا و استفاده کنید. ازاین‌رو، اوپریتیوهای بازی نسبت‌به یکدیگر از نظر گیم‌پلی برتری خاصی پیدا نخواهند کرد. 

بااین‌تفاسیر باید بازی عرضه شود و ببینیم که این سیستم به چه شکل پیاده شده است و چه تاثیری می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Watch Dogs Legion در تاریخ هشت آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهم، با یک ارتقای گرافیکی در اختیار کاربران نسل بعد قرار می‌گیرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده