// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶

نمایش جزئیات فراوان بازی در تصویر رسمی جدید Spider-Man: Miles Morales

اعضای استودیو اینسامنیاک با انتشار تصویری جدید از بازی Spider-Man: Miles Morales نشان دادند که اثر جدید آن‌ها، گرافیک فنی قابل توجهی دارد.

بازی انحصاری جدید پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 سونی که در روز عرضه‌ی کنسول نسل ۹ شرکت ژاپنی از راه می‌رسد، Spider-Man: Miles Morales از استودیو اینسامنیاک گیمز است. این بازی که با قیمت ۵۰ دلار عرضه می‌شود، گرافیک بسیار خوبی روی PS5 دارد و از فریم‌ریت ۶۰، رزولوشن 4K و ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند. اکنون نیز اینسامنیاک گیمز به مناسبت ماه میراث هیسپانیک، یک تصویر از گیم‌پلی بازی Spider-Man: Miles Morales را منتشر کرد که به خوبی بسیاری از جزئیات بصری اثر را نمایش می‌دهد.

گیمرها در این بازی جدید «مرد عنکبوتی» در نقش مایلز مورالز قرار می‌گیرند و اثری را تجربه می‌کنند که برای سری بازی Marvel's Spider-Man، حکم Uncharted: The Lost Legacy برای سری بازی آنچارتد را دارد.

پرچم پورتو ریکو در تصویر رسمی جدید بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز

در تصویر جدید بازی «اسپایدرمن: مایلز مورالز» می‌توان مایلز را مقابل یک نقاشی دیواری از پرچم پورتو ریکو دید و مشغول سلفی کردن از خود دید. مایلز شخصیتی است که ریشه‌ی خانوادگی او به کشور پورتوریکو برمی‌گردد و به همین دلیل اینسامنیاک به مناسب ماه میراث هیسپانیک، چنین تصویری را تحویل طرفداران می‌دهد.

در خوش‌جلوه بودن بازی «اسپایدرمن»، محصول سال ۲۰۱۸ میلادی شکی نیست. اما حتی لباس مرد عنکبوتی هم در این بازی جدید، به مراتب پرجزئیات‌تر از آن بازی به نظر می‌رسد. جیم رایان هم پیش‌تر تایید کرده بود که گیمرها در بعضی از لحظات تجربه‌ی بازی Spider-Man: Miles Morales روی پلی استیشن 5، اصلا فکر نمی‌کنند که مشغول تجربه‌ی یک بازی کراس-جن شده‌اند.

راستی اینسامنیاک گیمز عملا با انتشار این تصویر، وجود حالت تصویربرداری در بازی از همان روز عرضه را تایید کرد. موردی که مخصوصا با توجه به میزان محبوبیت فوتو مود در بازی اصلی، به هیچ عنوان باعث تعجب کسی نمی‌شود.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales برای انتشار در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده